Vandahl Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Spille kotor 1 litt no for å få med meg bakgrunnshistoria før eg starte på kotor 2... problemet e at rett etter at eg blei jedi og ska ut for å finne den "tainted grove", så må eg forbi nån store slette som maskina mi faktisk ikke takle :S det her e vel nokka som ikke ska kunne skje med datan min som e ganske ny. Har stilt alt på maks lav grafikk, men fremdeles så går det for hakkat til at eg kan se kor eg går. Noen som kan ha en løsning/opplevd samme problemet? specs: amd athlon 64 3000+ radeon 9800 atlantis 512 mb ram pc3200 Endret 12. mars 2005 av Vandahl Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Har du lastet ned nyeste driver for skjermkortet? Dessuten bør du prøve å lete etter oppdateringer til spillet. Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 gjort alt det der... skjønne ikke heilt ka som kan være problemet egentli... det e bare på slettan utanfor dantooine at det skjer, ellers så kjøre eg alt på maks grafikk uten problema Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 *løst* oppdaga at det va en gammel post der samme problem va tatt opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå