Gå til innhold

Her er Samsungs tre nye


Anbefalte innlegg

Samsung lanserte i dag tre nye mobiltelefoner, som skal utvide porteføljen både i GSM og 3G-nettet.

Tre nye? Tre + 16 andre :)

 

Enig med deg Alastor. Begynner å bli skikkelig bra det her. Nå må de bare ordne virkelig bra software i mobilene og så er dette temmelig perfekt :)

Samsung presenterer mange nye mobiler de, men de slipper ikke halvparten ut på markedet.

Men D600 er nok Samsung sitt svar på SE K750, for med lanseringen av denne D600 får de ikke solgt like mange av lillesøsteren D500 som nok var tenkt.

Men Samsung tenker nok mer markeds andeler enn inntjening...?

:yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
--

Samsung slipper ikke halvparten ut på markedet? Der tar du nok ganske feil.

 

Salget av D500 kommer nok ikke til å svekkes så mye av D600. Det er jo nesten et år mellom D500 kom på markedet og D600 kommer. D600 kommer i september, det er ganske lenge til. Men jaja..

Lenke til kommentar
Men D600 er nok Samsung sitt svar på SE K750, for med lanseringen av denne D600 får de ikke solgt like mange av lillesøsteren D500 som nok var tenkt.

Og SE k750i kommer i andre kvartal? (dvs april, mai eller juni)

Da kan man jo egentlig ikke si at det er en direkte konkurrent i og med at K750 får lengre fartstid på markedet og tid til å slippe ny firmware for å rette opp eventuelle bugs/barnesykdommer.

 

Eller ressonnerer jeg feil nå?

Endret av Naits
Lenke til kommentar

Z700 er jo bedre enn D600 (?). den er klapp med to skjermer. 240*320 oppøsning skjerm og 3 megapiksler kamera!!! Er det sant eller? den har også stero høytalere! den er HELT perfekt for meg.

must for meg var:

klipp klapp mobil

over 2mp kamera

240*320 oppløsning

sterohøytalere

minnekort

BT

3G

Spill

 

Har denne mobilen 3G?

ELSKER SAMSUNG!

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...