Gå til innhold

Ingen svar fra mail til Netshop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opplevd det samme selv forrige uke.

 

Spurte etter en mini bluetooth mus, eventuelt om de kunne få dette inn på lager..

 

3 dager etterpå fikk jeg svar, da linket selger til mange eksisterende produkter de allerede hadde inne :roll: bla mx900 :dontgetit: og flere andre produkter som jeg selvsagt visste at de hadde men som ikke var interessante.

 

Virker på meg som om selger ikke hadde lest mailen engang.

 

Det er for dårlig. :thumbdown:

 

Sikkert mange syke, eventuelt en dårlig vikar f.eks ikke vet jeg.

Lenke til kommentar

ups, det var vel ikkje heilt veloverveid kommentar,

Det viser iallefall at kve CeBit er har du ikkje heilt oversikten på.

CeBit er meir enn berre snevre duppedingser.

Dei fleste av hkprodusentene er der, AMD og Intel er det selfølgeleg.

Mobilprodusentene er der,

skjermkortprodusentene er de

ramprodusentene er der.

forundrer meg ikkje om kabinettprodusentene er det også.

Ein haug med programvaresleskap er der.

Så kvifor netshop (som også er importør for ein del merker) ikkje er det fell vel på si eiga urimelegheit.

Men at det kunne stått på sida er eg einig i.

 

Men meir over til topicen, er det viktig så ring, eller send mailen på nytt, spamfiltra begynner å bli vel aktive no så det er ein del som havner der av viktige mailer også.

 

 

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

God morgen folkens,

 

Ja, vi har vært på CeBit og sett på mye moro gadgets for guttaboys. Dette har dog ikke hatt noen innvirkning på driften vår og vi besvarer e-post, telefon og henvendelser som før. :cool:

 

Det er klart noe merksnodig hvis du ikke har fått svar på e-post i fra oss på tre dager, noe som ikke skal forekomme. Jeg tør skylde på tekniske årsaker et eller annet sted i mailgangen? :innocent:

 

Hvis du ikke har fått svar på din e-post i løpet av et døgn (i ukedagene) så er det klart noe feil og ta gjerne kontakt med oss på telefon slik at vi kan få rettet opp i saken. Vi har fortsatt en særs lav responstid på besvarelse av våre e-post og vi skal holde det slik. ;)

 

Mvh,

Andreas, Netshop

Lenke til kommentar

Jeg bestilte et Abit AV8-3RD EYE av Netshop.Når jeg hentet det ut på Torsdag,så jeg at de hadde sendt meg et AV8 (ikke 3RD-EYE).Jeg sendte derfor en mail natt til Fredag og spurte hva jeg skulle gjøre med dette.

Klokken 15 på Fredag hadde jeg ikke fått svar,så jeg ringte til Netshop.Fikk da beskjed om at de skulle se på saken,så skulle jeg få et svar samme dag.Hele Fredagen gikk og jeg hørte ingenting.Sendte ny mail på Lørdag. I går klokken 12 hadde jeg ennå ikke fått svar,så jeg ringte på nytt.Fikk da beskjed om at personen jeg skulle snakke med ikke var til stedet,men de skulle se på saken.Så nå sitter jeg fortsatt her å venter på et svar.Greit at de har mye å gjøre hos Netshop,men dette burde være en enkel sak å ordne opp i.

 

Hadde lyst å sette sammen min nye pc i løpet av helgen.Jævlig kjipt å sitte her med nytt hovedkort og cpu også får man ikke montert det. :(

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
Ring dem en gang til , ser ikke poenget i at slike saker skal tas opp på forumet.

Det går raskere å ordne opp via tlf en og sitte her og vente på svar.

Kan garantere deg at jeg skal ringe i dag før stengetid.

Når man har ringt dem 2 ganger,sendt 2 mailer og ennå ikke fått svar,så synes jeg ikke det er upassende med et innlegg i denne tråden.

Lenke til kommentar
Jeg håper Netshop stikker innom denne tråden en gang til og svarer på mitt innlegg.

Dette er jo bare en liten fillesak,men uansett irriterende.

Er dette din tråd? :)

Nei,ser ingen grunn til å starte en ny tråd for en slik fillesak.Topicen i denne tråden passer bra til mine innlegg. Gjør de ikke?

 

Jeg har nå fått svar fra Netshop,så denne saken er løst.De sender meg en Guru-klokke når de får de på lager.Uansett synes jeg det tok alt for lang tid.Dette svaret kunne de gitt meg allerede på Fredag når jeg ringte de.Da kunne jeg montert sammen pc`en allerede da.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Vel, siden dette er "min" tråd, så kan jeg opplyse om at jeg fremdeles ikke har fått svar fra Netshop. Sendte purremail i går kveld, og har til nå bare fått den automatiske "Vi vil besvare denne i løpet av kort tid"-mailen. Skal gi dem til i morgen tidlig ...

 

Hvis det er noen som lurer på hvorfor jeg ikke ringer, så er det rett og slett fordi jeg ikke har telefon ...

Lenke til kommentar
Vel, siden dette er "min" tråd, så kan jeg opplyse om at jeg fremdeles ikke har fått svar fra Netshop. Sendte purremail i går kveld, og har til nå bare fått den automatiske "Vi vil besvare denne i løpet av kort tid"-mailen. Skal gi dem til i morgen tidlig ...

 

Hvis det er noen som lurer på hvorfor jeg ikke ringer, så er det rett og slett fordi jeg ikke har telefon ...

Prøv å PM'e brukeren deres her da?

 

Edit: var bare et lite tips---

Endret av gorber
Lenke til kommentar
Vel, siden dette er "min" tråd, så kan jeg opplyse om at jeg fremdeles ikke har fått svar fra Netshop. Sendte purremail i går kveld, og har til nå bare fått den automatiske "Vi vil besvare denne i løpet av kort tid"-mailen. Skal gi dem til i morgen tidlig ...

 

Hvis det er noen som lurer på hvorfor jeg ikke ringer, så er det rett og slett fordi jeg ikke har telefon ...

Prøv å PM'e brukeren deres her da?

Ser ikke helt at det skulle ha noen større effekt enn å sende en mail til Netshop. Synes vel uansett at de/han kunne maile/PM'e meg istedet ... Sendte for sikkerhets skyld enda en mail nå med de gamle mailene limt inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...