Gå til innhold

Forbedret Fable til PC (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

yess :D

Vurderte og kjøpe det til xbox men jeg tror nesten jeg venter til pc versjonen er ute :)

Edit: æsj, kommer ikke før høsten?? da får jeg vel kjøpe det til xbox da.. :p

Endret av citric
Skrevet

Er det ikke mulighet fo MP på spillet da?

Men uansett så var det jo flere oppdrag på PC versjonen og jeg gleder meg i allefall som en unge :D

Skrevet

Dritfett! Synd at spillet skal være så kort da. Ihvertfall på X-box. Håper det blir en del større på PC, fordi dette ser ut til å være et meget bra spill.

Skrevet

HAr det på xbox!! drit bra spill men etter du har klart det så gidder du ikke mer ;)

jeg klarte spillet på ca 8-9 timer

fett hele veien :thumbup:

kjøp det

Skrevet
HAr det på xbox!! drit bra spill men etter du har klart det så gidder du ikke mer ;)

jeg klarte spillet på ca 8-9 timer

fett hele veien :thumbup:

kjøp det

Her motsier du deg selv til de grader da :roll:

Skrevet (endret)

Hellu?

Det handler da ikke om å klare spill fortest mulig? Nytt spillet og opplev det. Jeg tviler sterkt på at du virkelig fikk testet ut spillets fineser på 6 timer. Det var nok bare hakkebakking fra ene quest til det andre da gjeter jeg på.

Selv brukte jeg ~16 timer og brukte heller ikke kjempe masse tid i landsbyen og slikt, men det er uansett alt for kort tid for et spill til 500,-

Men av en eller annen underlig grunn føler jeg på meg at jeg kommer til å ende opp med å kjøpe det til PC også. :roll: Og bli like skuffa :p

Endret av SirGalrim
Skrevet

noe av de verste skjermbilder jeg har sett, er dette laget for commodore 64?

Man må jo forvente seg skikkelig grafikk nå som vi er i 2005. Dette ser jo helt tegneserie ut!

Skrevet
Er det ikke mulighet fo MP på spillet da?

Men uansett så var det jo flere oppdrag på PC versjonen og jeg gleder meg i allefall som en unge :D

jepps :yes:

"Spillet vil komme med mye nytt innhold i forhold til Xbox-versjonen, og her nevnes nye oppdrag å løse, nye områder å utforske, nye monstre å drepe og nye historier å oppdage"

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...