Gå til innhold

WD disk forsvunnet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ber på mine knær om hjelp. Da jeg våknet i dag fannt ikke pcen min den ene disken min. Disken er full av ting både filmer bilder og skole arbeid.

 

Jeg har 2 stk western digital caviar edition 200gb. de har virket som en drøm. Intil i natt da jeg våknet og den ene disken plustselig ikke var der lengre..

 

har prøvd å byttet strøm og sata kabel på begge men fortsatt intet tegn til liv. Disken berer ikke preg ellers av å være ødelagt. den hadde heller ingen symptomer. Disken som ble ødelagt er 3 mnd gammel..

 

Den som kan hjelpe meg med dette vi ljeg være evig takknemmlig. Jeg kan ikke miste det som er på disken :cry:

Har du prøvd WD data secure, programmet finnert du på http://www.wstwerndigital.com

Lenke til kommentar
Jeg ber på mine knær om hjelp. Da jeg våknet i dag fannt ikke pcen min den ene disken min. Disken er full av ting både filmer bilder og skole arbeid.

 

Jeg har 2 stk western digital caviar edition 200gb. de har virket som en drøm. Intil i natt da jeg våknet og den ene disken plustselig ikke var der lengre..

 

har prøvd å byttet strøm og sata kabel på begge men fortsatt intet tegn til liv. Disken berer ikke preg ellers av å være ødelagt. den hadde heller ingen symptomer. Disken som ble ødelagt er 3 mnd gammel..

 

Den som kan hjelpe meg med dette vi ljeg være evig takknemmlig. Jeg kan ikke miste det som er på disken :cry:

Har du prøvd WD data secure, programmet finnert du på http://www.wstwerndigital.com

har du prøvd dette? der har di også drivere til pci kontrollere...????????????

Lenke til kommentar
Jeg ber på mine knær om hjelp. Da jeg våknet i dag fannt ikke pcen min den ene disken min. Disken er full av ting både filmer bilder og skole arbeid.

 

Jeg har 2 stk western digital caviar edition 200gb. de har virket som en drøm. Intil i natt da jeg våknet og den ene disken plustselig ikke var der lengre..

 

har prøvd å byttet strøm og sata kabel på begge men fortsatt intet tegn til liv. Disken berer ikke preg ellers av å være ødelagt. den hadde heller ingen symptomer. Disken som ble ødelagt er 3 mnd gammel..

 

Den som kan hjelpe meg med dette vi ljeg være evig takknemmlig. Jeg kan ikke miste det som er på disken :cry:

Har du prøvd WD data secure, programmet finnert du på http://www.wstwerndigital.com

har du prøvd dette? der har di også drivere til pci kontrollere...????????????

Leter eter den nå men linken var død. jeg trenger det programmet og pci drivere?

Lenke til kommentar

data secure søker etter og instalerer HD'n for deg også når windows ikke klarer. evt også formaterer(ta det med ro, du blir spurt om dette),

 

Diag tool, finner å reparer feil på hd.

 

EVT får du konstatert at disken er død, hvis den er det....

 

 

Hvis ingen av disse programmene virker, vil jeg anbefale at du prøver disken i en annen maskin, om du har tilgang til det;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...