superreven Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Blizzard skal visst med den nye patchen (ingen vet når den kommer dog) implementere UI forbedringer, flere actionbars m.m. Bør man fjerne ev. addons som "Sidebar" "Gatherer" o.l. før man laster ned denne? Og en annen ting, hvis man erfarer problemer og "crashes" og vil finne ut om det er div. addons som forårsaker dette, vil det da være nok og disable dem fra main menu: "Addons" eller må man slette dem helt?
brillan Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 (endret) ingen vet når den kommer dog 18.mars Edit: Det som skjer dersom du har addnon's inne når du patcher er at alle addons blir "out of date", altså de slutter å virke. For å fikse dem må du laste ned ny version eller oppdatere interface nummeret til addonen. Endret 11. mars 2005 av eXploid
superreven Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 ingen vet når den kommer dog 18.mars Fint du kunne svare på det!
Dr3as Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 lett å oppdatere addons med wowtoc da.. men jeg kommer til å fjerne alle addons jeg har inne for så å sette opp alt på nytt. mye jeg nå ikke kommer til å trenger..(addon pakker), men en del enkelt addons som er greit å ha
purpledonkey Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Planen er at den skal komme 18. mars. I USA fikk de ikke noen dato og folk begynte å klage på at vi fikk det. Da sa Blizzard at den europeiske datoen var høyst usikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå