Gå til innhold

Minitest av Neonode N1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er godt fornøyd med min. Men, det er en veldig spesiel telefon, og man MÅ være istand til å installere en oppdatering i ny og ne. Dette er er en telefon som krever at man leser manualen for å få utbytte av den. Den er ikke vanskelig i bruk, men i forhold til oppdateringer av software osv, kan det være endel ting man må igjennom. Mye godt lesestoff på redneo-forumet. Endel som klager på ting der, men det aller meste har blitt rettet på etterhvert som tiden har gått.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fristet til å kjøpe den, men jeg venter en stund. Kommer til å spørre deg, Swag, om en måned eller to, om du fortsatt er fornøyd med telefonen.

Håper du holder denne tråden oppdatert om eventuelle negative sider ved telefonen som du kanskje oppdager etterhvert.

Lenke til kommentar
Jeg er veldig fristet til å kjøpe den, men jeg venter en stund. Kommer til å spørre deg, Swag, om en måned eller to, om du fortsatt er fornøyd med telefonen.

Håper du holder denne tråden oppdatert om eventuelle negative sider ved telefonen som du kanskje oppdager etterhvert.

Naturligvis. :) Bare å spørre hvis det er noe.

Lenke til kommentar

Hvordan er levetiden på skjermen, og er det mulig å bytte den ut? Litt kjipt om det blir mye riper når du skal ta på den hele tiden...

 

Og hvordan er det med alt du har lagret på telefonen når den oppgraderes, blir noe av det du har lagret borte (sms, kontaktliste, bilder etc)?

 

Når du skriver meldinger, hva gjør du for å kunne begynne på en ny bokstav på samme tasten utenom å vente?

 

Jo mer jeg leser om mobilen, desto mer frister den! :dribble:

 

 

Edit: fant ut at frontdekselet på mobilen kan byttes ut, et problem mindre!

Endret av zlinky
Lenke til kommentar
Hvordan er levetiden på skjermen, og er det mulig å bytte den ut? Litt kjipt om det blir mye riper når du skal ta på den hele tiden...

 

Og hvordan er det med alt du har lagret på telefonen når den oppgraderes, blir noe av det du har lagret borte (sms, kontaktliste, bilder etc)?

 

Når du skriver meldinger, hva gjør du for å kunne begynne på en ny bokstav på samme tasten utenom å vente?

 

Jo mer jeg leser om mobilen, desto mer frister den!  :dribble:

 

 

Edit: fant ut at frontdekselet på mobilen kan byttes ut, et problem mindre!

Man tar fakisk ikke på selve skjermen, men på et plastlag på utsiden. Displayet ligger i en grop, så det skal litt til å få dype riper i den, men jeg kan allikevel anbefale å klistre på en screen protector (av samme type som til PDA). Displex ripefjerner funker også veldig bra på denne skjermen om man skulle være uheldig.

Frontdeksel med glass kan også byttes ut. Vet ikke om noen som har fått kjøpt dette fra Neonode enda, men regner med at det går an.

 

Ingenting forvinner under oppgradering, bortsett fra MMS/GPRS instillinger. Disse er det bare å be operatør sende, så det går kjapt å få på plass igjen. Bruker samme instillinger som K700i. :-)

 

Tja... Man kan trykke på en av piltastene. Har egentlig ikke tenkt noe over det du spør om der. Meldingsskriving går veldig greit, bedre enn på mange andre telefoner. :)

Endret av Swag
Lenke til kommentar

Bare spør i vei. :)

 

Nei, man kan ikke filme med den. Om dette kommer i neste update vites ikke. Forrige oppdatering var i januar og siden det har tatt/tar så lang tid, så burde det være noe bra snacks som dukker opp i neste update. :)

 

EDIT: Skal heller ikke se bortifra at det kan dukke opp et tredjeparts program som gjør at man kan filme etterhvert.

Endret av Swag
Lenke til kommentar
ok, noen som kan fortelle meg et sted jeg kan bestille N1m til Norge ? toskete at neonode har webshop til alle mulige land untatt norge som er rett ved siden av

Årsaken er at vi er ikke medlem i EU, og derfor sender de ikke til oss. Det forstår jeg egentlig godt. Vi har oss selv å takke.

 

Dersom noen har tenkt å iverksette en eller annen operasjon for å få tak i en telefon fra Sverige er vi interessert i betale for at noen henter med en til oss også. Ta i så fall kontakt med Fredrik på [email protected]

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Årsaken er at vi er ikke medlem i EU, og derfor sender de ikke til oss.

small prize to pay ;)

 

jeg ble veldig interessert i denne. dersom jeg bestemmer meg for den får jeg en bekjent til å ta den med neste gang han skal til Norge. isåfall burde det ikke bli noe problem å ta med 1 til..

Men vet dessverre ikke når det blir enda, jeg bruker laang tid på å bestemme meg :hmm:

Lenke til kommentar
ok, noen som kan fortelle meg et sted jeg kan bestille N1m til Norge ? toskete at neonode har webshop til alle mulige land untatt norge som er rett ved siden av

Årsaken er at vi er ikke medlem i EU, og derfor sender de ikke til oss. Det forstår jeg egentlig godt. Vi har oss selv å takke.

 

Dersom noen har tenkt å iverksette en eller annen operasjon for å få tak i en telefon fra Sverige er vi interessert i betale for at noen henter med en til oss også. Ta i så fall kontakt med Fredrik på [email protected]

men hva er problemet liksom ? det er da tonnevis med webshops i masse forskjellige land som sender til Norge fordet.

Lenke til kommentar
Meget flott!

 

Offtopic: Skal lage en test av Nokia 6680 og 6681 når jeg får dem snart :dribble:

Det blir bra! :w00t:

men er ikke eneste forskjellen at den ene har to kameraer og den andre bare ett? har du kjøpt begge ?!?

Han sier at når han har kjøpt dem, skal han teste dem.

 

Han sier ikke at han har kjøpt dem :p

 

EDIT: Leif :roll:

Endret av MacCy
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...