Gå til innhold

Minitest av Neonode N1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det linux platform på denne?

 

 

hvordan er skjermen i sollys?

 

bilde av sms? og tastaturert? (skjerm tastaturet)

Som allerede påpekt, N1 kjører Windows CE 5.0 med Neoshell på toppen. Skjermen er helt grei i sollys, slik som vanlige Symbian series 60 telefoner, hvis du har prøvd noen av de.

 

Flere bilder kommer. :)

Lenke til kommentar

Går faktisk ganske bra med store fingre. Har ingen problemer å skrive på den. Har verken pølsefingre eller jentefingre. Hehe. Det må nesten prøves, vanskelig å forklare. :)

Batteritiden er dårlig. Den holder en dag, og det er det. Men, har man ikke noe imot å lade hver kveld, så er det ikke noe problem.

 

N1m er allerede ute og har erstattet N1. Typisk at jeg fikk min N1 to dager før dette, men det ser ut til å ordne seg. :)

 

 

Legger ved en liten sammenligning av størrelse.

post-180-1111783090_thumb.jpg

Endret av Swag
Lenke til kommentar
Jah.. grei den.. synd de ikke har oppgradert N1m med 262k fargeskjerm da :dontgetit:

 

Display

176 x 220 Pixels (Width x Height)

65 535 Colours TFT

Jeg synes den virker veldig fristende likevel (med unntak av batteritiden). Håper N2 lanseres snart og N1m faller i pris. :)

Endret av Shhhh
Lenke til kommentar
Jah.. grei den.. synd de ikke har oppgradert N1m med 262k fargeskjerm da :dontgetit:

 

Display

176 x 220 Pixels (Width x Height)

65 535 Colours TFT

Faktisk så har den 262k skjerm, men den kjører kun på 65k grunnet problemer med drivere i 262k modus. Dette ifølge en av utviklerene som har uttalt seg på redneo forumet. :)

 

zand: N2 kommer nok ikke på en stund. Neonode har sagt i løpet av 2005. Regner med at det betyr i løpet av 2006. Hehe.

Endret av Swag
Lenke til kommentar

Tviler egentlig på at den kommer til å falle så mye i pris, men man vet jo aldri. Jeg har kjøpt min i Norge, og det er mulig. Hvis man kjenner noen i mobilbransjen er det fint mulig å få tak i den her. Jeg har immidlertid fått munnkurv av kompisen min som har skaffet den, for han må sjekke litt opp med leverandøren om serviceordninger osv, men han har gitt utrykk for at de sannsynligvis kommer til å ta den inn. Kommer tilbake til det da.

 

Mitt tips: kjenner du noen som jobber i mobilbutikk, prat med de, så er det ikke umulig at de finner en til deg. ;) Pass på isåfall at du får en N1m. Aircall i Sverige selger N1m over disk, så er du i nærheten så er det bare å ta turen over. Vet ikke om Aircall sender, men det er jo mulig å finne ut av. :)

Lenke til kommentar
ET lite spørsmål, virker den solid (som Sony Ericsson T610?) eller dårlig (som Siemens C60)?

Den virker ikke så solid, med tanke på den lave vekten. Men, alt er satt godt sammen, så kvalitetsfølelsen er der. Hvis jeg skal sammenligne med noe, så føles den nok ikke like "solid" som T610, men langt bedre enn de aller fleste Nokia og Siemens-telefoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...