kebr Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Hei, jeg er på jakt etter et nytt spill som samboeren min også liker. Hun digger Tombraider. Noen som har et tips om et lignende type spill til PS2? Litt sånn løse oppgaver, finne skatter osv. kebr
Melfacion Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Prince of Persia spillene er kanskje interessant? søk etter omtaler på gamer.no
Tonberry Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 eller hva med Ghost in The Shell, som kommer i slutten av april? Har prøvd det litt, det er ganske bra, du spretter rundt og skyter som alt som ser ut som det rører på seg... Kommer såvidt meg bekjent bare til konsoll, Atari er utvikler.
TCi Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Ikke helt likt Tomb Raider, men Beyond Good & Evil er et veldig godt eventyr/puzzle spill. Utrolig musikk og historie. Nesten Zelda kvalitet!
Ṱormod Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Vil anbefale Prince of Persia sands of time. Kanskje litt gammelt, men det er veldig eventyraktig og nyskapende. Samtidig er det veldig billig og det er litt gåter også. Har ikke prøvd warrior within, men vil anbefale Sands of time!
JulianR Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 "Stolen" kommer snart da. Ikke 100% det samme som Tomb Raider, men det kan være et alternativ. "Stolen" kommer til PC og alle konsoller. Les mer om det her: http://gamer.no/sok.php?streng=stolen
Musty Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 jeg leste stolen som i kontor-stolen.. altså en stol.. herregud.. lurte på hav slags stol som skulle komme. Den som bare blir kalt stolen.. jaja..
Snorre Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 jeg leste stolen som i kontor-stolen.. altså en stol.. herregud.. lurte på hav slags stol som skulle komme. Den som bare blir kalt stolen.. jaja.. Hehe :!: Prince of Perisa: SAnds of Time er som sagt en god mulighet. Her er det en del gåteløsning og det er et fint eventyrspill.
Gromle Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Sjekk også ut Drakan - The Ancients' Gates. Akkurat som Tom Reidar bare i middelaldermiljø. Og bedre IMO.
Jokko88 Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Det kommer jo et nytt Tomb Raider, Crystal Dynamics jobber jo med det.
lilleburre Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Jeg ville anbefalt primal det er ett spill av den typen du beskriver ellers så har du jo shadowman. Onimusha 1 2 og 3 er ett supert alternativ på sånn type spill. lykke til på jakten
kebr Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 Takker for gode tips, må sjekke ut Drakan - The Ancients' Gates, det hørtes ut som midt i blinken. kebr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå