Gå til innhold

Nytt Tombraider type spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er på jakt etter et nytt spill som samboeren min også liker. Hun digger Tombraider. Noen som har et tips om et lignende type spill til PS2? Litt sånn løse oppgaver, finne skatter osv.

kebr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller hva med Ghost in The Shell, som kommer i slutten av april? Har prøvd det litt, det er ganske bra, du spretter rundt og skyter som alt som ser ut som det rører på seg...

Kommer såvidt meg bekjent bare til konsoll, Atari er utvikler.

Skrevet

Ikke helt likt Tomb Raider, men Beyond Good & Evil er et veldig godt eventyr/puzzle spill. Utrolig musikk og historie. Nesten Zelda kvalitet!

Skrevet

Vil anbefale Prince of Persia sands of time. Kanskje litt gammelt, men det er veldig eventyraktig og nyskapende. Samtidig er det veldig billig og det er litt gåter også. Har ikke prøvd warrior within, men vil anbefale Sands of time!

Skrevet

jeg leste stolen som i kontor-stolen.. altså en stol.. herregud.. lurte på hav slags stol som skulle komme. Den som bare blir kalt stolen.. jaja..

Skrevet
jeg leste stolen som i kontor-stolen.. altså en stol.. herregud.. lurte på hav slags stol som skulle komme. Den som bare blir kalt stolen.. jaja..

Hehe :!:

Prince of Perisa: SAnds of Time er som sagt en god mulighet. Her er det en del gåteløsning og det er et fint eventyrspill.

Skrevet

Jeg ville anbefalt primal det er ett spill av den typen du beskriver ellers så har du jo shadowman. Onimusha 1 2 og 3 er ett supert alternativ på sånn type spill.

lykke til på jakten :thumbup:

Skrevet

Takker for gode tips, må sjekke ut Drakan - The Ancients' Gates, det hørtes ut som midt i blinken. kebr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...