Gå til innhold

Titter du på hotel Cæsar?

Ser du på Hotell Cæsar?  

299 stemmer

1. 1. Ser du på Hotell Cæsar?

• Ja!
      55
    • Nei, aldri!
      168
    • Det hender...
      76

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjære dere det er moderator som stenger og avgjør. Vi har en rapporterings knapp bruk den istede for å spamme tråden med forskjellige poster om at den stenges.. Dette irriterer meg voldsomt :hrm:

On Topic: Jeg ser hotel cæsar med stor glede

Endret av Bogan
Skrevet (endret)
Kjære dere det er moderator som stenger og avgjør. Vi har en rapporterings knapp bruk den istede for å spamme tråden med forskjellige poster om at den stenges.. Dette irriterer meg voldsomt :hrm:

SPAM!

Jeg ser ikke hotel cæsar.

Endret av fredrikrb
Skrevet

samboern min følger med så det synger, så da ser vel jeg også på det da, selv om jeg pleier å se i dataskjermen på den tiden..

Skrevet (endret)

Tråden flyttet til riktig kategori. Spam og offtopic-svar har blitt fjernet. Å svare "Ja" eller "Nei" i denne tråden er unødvendig. Derimot er det fritt frem til å diskutere tvserien.

Endret av It's me
Skrevet
Skjer du hotel Cæsar?

jeg gjør nemlig IKKe det :D

Ja jeg ser på det.

Men jeg synes det er litt rart at du viser så stor interesse at du lager et emne for en serie du ikke ser på i det hele tatt. :hmm:

Skrevet
Hotel Cæsar er utrolig dårlig,og det er nettopp det som gjør serien så bra!

Du har forstått det :thumbup:

Hvem har stemmen til oksen anton?

Er det han som spiller Caro som har stemmen på enkelte telenor reklamer, og 05000 sin automatiske svarer?

Skrevet
Hotel Cæsar er noe dritt!

Det verste er at mange lever seg inn i det og tror at verden er slik ;)

Vel vet du faktisk hvor syk verden er?

Skrevet
Er ikke Hotel Cæsar en reality serie fra et reelt hotell i Oslo? Den som holder lengst ut vant 1 million eller noe sånt.

Præhæhæ. :!:

On Topic: Ser aldri på Hotel Cæsar, norsk skuespill på sitt aller verste. :)

Skrevet

Ser ALDRI på hotel cæsar. Ikke engang når eg er hos en kompis som absolutt skal se på det selvom eg er der og greier. Blir sittende og ser på veggen istedenfor.

Skrevet
Ser ALDRI på hotel cæsar. Ikke engang når eg er hos en kompis som absolutt skal se på det selvom eg er der og greier. Blir sittende og ser på veggen istedenfor.

Med god grunn

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...