MyBigMouth Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Før jeg begynner så vil jeg bare ha sagt at det er mulig jeg balanserer på en svært tynn kant her så jeg reporter meg selv. Men så til problemet. Vi har 3 pcer i hus,en til meg,en til fattern, og en til alle(mest brukt til spill for brodern). Jeg har Steam og cs på min pc men jeg vil også ha det på denne "spill-pcen" Jeg vil ikke legge inn steam der å bruke min cd key for jeg har allerede vært ute på tur der(endte med at brodern fucka steamet mitt, og jeg måtte kjøpe nytt hl,hl2,cz,og den svei litt i lommeboken) Videre....Jeg har hørt det finnes en cs lan versjon....er denne lov for meg, kan jeg legge inn den på den andre pcen slik at jeg og brodern kan spille?.....hvis ikke dette funker kan han f***mæ kjøpe spillet selv men syntes jeg burde være grei med han.....
am3k Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 (endret) Stenges i henhold til #8 i retningslinjene #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Endret 9. mars 2005 av am3k
Anbefalte innlegg