Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
:!: Kan man ikke chatte samtidig i WoW?

:huh:

HÆ?

Det er interessant det du sier om "usynlige vegger". Når jeg spilte WoW i to dager datt jeg igjennom bakken, igjennom gulv og kunne gå igjennom vegger. Så ja, det er nok noe riktig i det du kommer med her, at i WoW kan du komme omtrent hvor du vil.

Nei, du kan ikkje gå igjennom vegger eller bakker i WoW, tviler egentlig på at du på to dager har oppdaget masse bugs som ca ingen andre har merket. Da spilte du enten på Beta, eller Burning Blade.

Jo faktisk, Når jeg hadde kommet meg til Orgrimmar første gang i Final, så gikk jeg på en lampe borte ved hunters hall og datt igjennom bakken og havna under orgrimmar :p Jeg vandra rundt om kring en stund og klarte til slutt å gå igjennom en vegg ved utgangen til orgrimmar, en annen fyr så dette å reporta meg til GM for wallcheat shitt, men det finnes ikke så ble lagt på hylla som bug etter et kvarter lang samtale med GM:P

Men det har ikke noe med at jeg syns GW er bedre en WoW, Men syns bare GW er et spill som passer bedre for meg :) Alle kammeratene mine speller wow enda untatt meg og en til som skal begynne å spille guildwars nå:=)

Men et spm, Er lvl limiten fortsatt 20 i GW ?

MVH Lasse

Endret av SuperPjokkeN
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Disse spillene har ikke samme sjanger engang.

Så bare gi faen i å sammenlign dem.

WOW = mmorpg

GW = rollespill med multiplayerdel

GW koster det også.. man må kjøpe expansionpacks?

Har det ikke allerede kommet en?

Dem sier selv på siden at dem skal satse på å tjene på utvidelser istedenfor.

Skrevet
WoW er så jævla oppskrytt at det er fælt ass.

det er en SYND og EN SKAM med de som betaler penger i måneden for å spille et jævla spill på nettet ass.

hva i hælvette er fordelen med det?

uuu mer updates, uuu?

er det så det er eller er det andre dumme og idiotiske unnskyldninger ute og vanker?

Hva snakker du om? ALLE jeg har snakket med som spiller WoW flamer GW. "Nåååå, GW er så teit, WoW er så mye bedre". "Hvorfor det?" "Det er mange flere som spiller WoW, det er bedre, rett og slett". OMG dere skulle visst hvor ofte jeg hører det fra WoW-gamere som virkelig tror at WoW er best

de som skriver og mener sånn børr tenke på hva de skriver, de er bare idioter som skriver noe sånt, hvem som har skrevet akkurat det der vet jeg ikke men det er patetisk og idiotisk.

SKAFF DERE ET LIV og slutt og spill WOW dere som trur dere kan noe!, jeg snakker da ikke om de som faktisk skriver fornuft men det som jeg har som eksempel over der.

Hør hør, nå skal vi ta en liten analyse av en person som tydligvis syns gw er mye bedre enn wow. Husk dette er bare en tilfedig utva"lgt.

OK. Utifra quoten over her så er det et par ting som slår meg:

1. Personen har veldig snevert ordforåd. I stedet for å banne kan du stikke ned på nærmeste bokbutikk og kjøpe deg ei synonymordbok.

2. Personen klarer ikke å se en sak fra to sider, ikke på et enest punkt, selvom han i sin post kritiserer wow-spillere for nettopp å ha et ensidig syn på spillene.

3. Personen mangler også evnen til å forstå at folk er forskjellig, og tror tydligvis at han er en slags finnansrådgiver til alle som spiller spill når han kommer med utsagn som "det er en SYND og EN SKAM med de som betaler penger i måneden for å spille et jævla spill på nettet ass." Det finnes faktisk folk der ute som bruker penger som de vil uten at du trenger å komentere det.

4."SKAFF DERE ET LIV...." Det der er vel kanskje toppen av kransekaka. Ikke nok med at du skal gi oss råd om hvordan vi skal bruke pengene våre, men du presterer å komme med komentarer jeg ikke har hørt siden barneskolen.

Hvis guildwars er fullt av folk som deg, så håper jeg virkelig det er plass til mange navn på ignore-lista mi.

Så til saken:

Jeg mener at wow gir meg alt jeg kan forlange av et spill. Timevis med underholdnig, regelmessige updates, mange folk pålogget til enhver tid.

Det du også må være klarover er at hvis du kjøper wow, så må man regne med å bruke noen timer på det får å si det slik. Regnet litt på det og siden jeg var med i Korean beta (like før jul) til i dag, har jeg spillt ca. to måneder wow, Dette er da med en pause på 17 dager i mai. Hvis vi regner om det til kroner og øre, så er vi oppe i:

100kr x 5 måneder = 500kr + 400kr (for spillet) = 900Kr

900kr / 60dager in game = 15kr dagen = 0.625kr timen.

Kan noen si meg hva annet jeg får for 0.625kr i timen?

Poenget er at wow er relativt billig å spille, så for mer er det ikke et tema engang et guildwars er gratis. Jeg betaler gjerne det wow koster så lenge jeg får det jeg betaler for. Slik det er hos meg nå så er det en ting som gjelder. Er det ikke wow, er det ikke vært å bruke tiden sin på.

Skrevet

Det er jo lissom meningen at man "bare" kan komme til lvl 20 i Guild Wars, ettersom spillet fokuserer mye på PvP-kamper. Det er også greit at man ikke går så fordømt langt opp, som i WoW, slik at man fint kan teste ut flere yrker og få de til topps uten at det tar så altfor lang tid.

Skrevet (endret)
WoW er så jævla oppskrytt at det er fælt ass.

det er en SYND og EN SKAM med de som betaler penger i måneden for å spille et jævla spill på nettet ass.

hva i hælvette er fordelen med det?

uuu mer updates, uuu?

er det så det er eller er det andre dumme og idiotiske unnskyldninger ute og vanker?

Hva snakker du om? ALLE jeg har snakket med som spiller WoW flamer GW. "Nåååå, GW er så teit, WoW er så mye bedre". "Hvorfor det?" "Det er mange flere som spiller WoW, det er bedre, rett og slett". OMG dere skulle visst hvor ofte jeg hører det fra WoW-gamere som virkelig tror at WoW er best

de som skriver og mener sånn børr tenke på hva de skriver, de er bare idioter som skriver noe sånt, hvem som har skrevet akkurat det der vet jeg ikke men det er patetisk og idiotisk.

SKAFF DERE ET LIV og slutt og spill WOW dere som trur dere kan noe!, jeg snakker da ikke om de som faktisk skriver fornuft men det som jeg har som eksempel over der.

Hvor gammel er du? 12? Prøv å oppfør deg litt ihvertfall!

Endret av SuperPjokkeN
Skrevet (endret)

steng denne tråden pls moderator....... kommer absolutt ingen vei...... nøtteskaller som kommer med argumenter for og imot som ikke gir noen mening. folk påstår tinger om et av spillene når de selv ikke har spilt de........ lets face it, du får aldri en som spiller wow til å si at gw er bedre og samme andre veien. ergo: wow vs. GW tråd er meningsløs.

Endret av Henrik2k
Skrevet

Eg begynte nettop å lese denne posten, kom til side 4, da vart eg rett og slett lei av folk som sa ting uten å faktisk vite hva dei snakker om. så eg tenkte eg sku prøve å faktisk svare på denne postens spørsmål.

Først 1 ting, det finnest faktisk ingenting som er _BEST_ det er helt og fult subjektivt.

I WoW så har du faktisk 3 måter å spille spillet på, som kommer helt ut på interessen din. Du har PvE, PvP og Roleplay (det er jo faktisk laget servers for alle 3 tinga)

Eg kommer selv fra en faktisk skal eg si det selv, en ganske god PvE guild med ca 70 lvl 60 players. Det vi gjør er å tar vanskelige raid bosser, der vi er 40 personer som må med taktikk og smart tenking finne ut hvordan vi skal drepe desse bossene ettersom det ja faktisk er ganske vanskelige å drepe, og ved det så får vi fet loot.

Man har PvP, som går ut på, ja drepe andre, få høg rank, få items den måten. Der er det litt tafatt enda, men nå som BG's og honor systemet er ute så blir det mer og mer av det (IMO så ekke PvP for meg)

Så har jo du roleplaying som faktisk ikke går ut på items i det hele tatt, er bare å roleplaye hele dagen lang (IMO BOOORING)

WoW er egentlig et spill som har noe for alle, selv om kanskje det er litt lite enda, men kommer mer etter som månedene går! :)

Eg kan faktisk ikke si så veldig mye om GW, siden det einaste eg har prøvd er Beta.

Men etter det eg har lest, så er GW for dei som rett og slett ikke har tid eller ikke gidder å sette tid i å lage en character, og lvle den opp og se den vokse å se tøffere å tøffere ut. Ikke det at det er noe gale med å ikke ha lyst til det.

Skal vere enig i at ATM så har guildwars et PvP alternativ. ikke noe mer å si på den saken egentlig. MEN spillet er retta mot BARE PvP nesten, du har litt storyline å sånt med lvling, men det er jo faktisk mer singleplayer aktig.

Men for meg så er å faktisk bare kunne velge 1 rase noe stort drit! eg liker å ha forskjellige raser osv.

Konklusjon:

WoW er rett og slett et spill som er bygd opp for forskjellige masser etter hva dei liker, enten om det er PvP, PvE eller Roleplaying. som IMO er faktisk en del bedre en GW's retting mot PvP. Siden du faktisk har alt, men ja det tar mer tid å få teste ut alt, men det er IMO slik et rollespill skal vere. Hvem her kan si at dei ikke brukte flere netter og dager på spill som Morrowind, FFVII osv osv osv

(ok vart kanskje litt subjektiv dette men men)

Skrevet

Enig med deg der Drathir, men det jeg ikke liker med WoW er at det er ganske ensformig, og for meg som ikke klarer helt å sette meg inn i spillet lvler ikke så fort at det gjør noe, Jeg har alltid likt rollespill hvor tingene går ut på å utforske, drepe og gjøre quester uten å lvle opp. Det er derfor jeg liker guildwars best, der kommer man inn i PVP veldig fort :)

Skrevet (endret)
Disse spillene har ikke samme sjanger engang.

Så bare gi faen i å sammenlign dem.

WOW = mmorpg

GW = rollespill med multiplayerdel

GW koster det også.. man må kjøpe expansionpacks?

Har det ikke allerede kommet en?

Dem sier selv på siden at dem skal satse på å tjene på utvidelser istedenfor.

Nei, man må ikke kjøpe expansion packs. Nei, det har ikke kommet en, den første kommer nok ikke før i første halvdel i 2006 ifølge Arena.Net. Det kommer en "expansion" som er gratis i løpet av sommeren, som inneholder 2 nye områder, som blir streamet helt greit ned på pcen din/min.

Å betale for nye ting er det mest geniale siden oppskåret brød. Ikke som MMORPG's der man betaler for å spille et statisk spill uten stort med oppdateringer. Jo, ja, det kommer nok noe en gang i blant (som WoW som fikk Battlegrounds etter en del måneder), men er ikke på langt nær så mye som i Guild Wars, der hver expansion er ca. like stor som spillet selv.

Om noen er i tvil om at GW ikke blir oppdatert bortsett fra expansion packs på grunn av at de ikke har månedlig betaling, sjekk ut denne siden : http://guildwars.com/news/gameupdates.html

EDIT :

Synest begge to er flotte spill.

De som mener at et spill er bedre en det andre har somregel ikke prøvd begge.

Jeg har prøvd begge og synes Guild Wars er bedre.

Endret av GuardiaN--
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...