Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

hjelp: ny pc bygget av hattelco, piper og er dum.


Anbefalte innlegg

fikk ny pc idag 1 uke for seint fra PS(suger)DATA jippi liksom. så var så fornøyd når jeg koblet den opp og startet den. men akk nei. den starta helt fint. opp og skulle igjennom en sjekk eller lignende. så kom det en horribel lyd.. hørtes ut som det var en tyveri alarm.

så ble skjermen helt mongo. så ut som tande P smørte rompa si opp i skjermen. fikk litt sjokk så jeg restarta så skjedde det samme igjen bortsett fra at pipehelvette og mongoskjermen kom med en gang.

så ringte jeg support. der fikk jeg høre at det kanskje var en minnebrikke som hadde fallt ut under transport åpnet pc'en. alt så helt fint ut. bestemte meg for å prøve å starte med kabinettet oppe for å prøve å lokalisere pipinga. noe jeg ikke lyktes med.

 

nå har selvfølgelig support telefonen til psdata stengt så nå er det ikke noen hjelp å hente der. så jeg lurte på om dere kanskje kunne hjelpe meg.. så NOEN SOM KAN HJELPE MEG!!!! :no::cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

huff nei det blir bare masse kluss på skjermen. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det som en treåring som har hått berserk med malerskrinet da.. er bare masse farger også etter en stund står det out of range på skjermen.prøvde en annen skjerm.der kom det ikke noen melding om out of range. åssen i all verden skal pc'en gå varm etter 2 minutter på også bli helt kald igjen også startes opp og være sånn med en gang...

er helt ufattelig... gudene vet hva som er galt!..

 

btw. det er GamerX pro pc'en heter på psdata siden..

Endret av mg_martin
Lenke til kommentar

ja... går vel pent ikke ann det... du har ikkeno kamera ellerno? skulle vært artig og sett den skjermen.... :p

 

jeg ville ha sendt den tilbake på stedet, man kan ikke finne seg i slik dritt... prøv og ring PSdata i morra og hør, og send PC'n tilbake... hvis jeg ikke tar helt feil har du krav på tekniker hjem til deg hvis du ikke gidder og sende den inn

Lenke til kommentar
ja... går vel pent ikke ann det... du har ikkeno kamera ellerno? skulle vært artig og sett den skjermen.... :p

 

jeg ville ha sendt den tilbake på stedet, man kan ikke finne seg i slik dritt... prøv og ring PSdata i morra og hør, og send PC'n tilbake... hvis jeg ikke tar helt feil har du krav på tekniker hjem til deg hvis du ikke gidder og sende den inn

Hehe,du tar HELT feil....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...