Gå til innhold

Vi søker medarbeidere, deltidsstilling.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reglene fra skattedirektoratet var iallefall slik da jeg var 13 år (snart 3 år siden). Men dette begynner å gå veldig off topic! ;)

Skrevet (endret)
Reglene fra skattedirektoratet var iallefall slik da jeg var 13 år (snart 3 år siden). Men dette begynner å gå veldig off topic! ;)

Var sånn da jeg fikk jobb da jeg var 13 år (3 år siden det også).

For hardere arbeid er det 16-års grense.

Vil vel ikke kalle dette veldig off topic, det er jo arbeidsvilkår vi diskuterer.

EDIT: Skiftet GROV gramatisk feil. Høyesterett kommer med dommen i morgen.

Endret av Thompzen
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har ikkje fått svar endå eg heller. Smått uprofesjonelt tykkjer eg. Sjølv om du kanskje ikkje får jobben, så er det vel vanlig å i det minste få eit svar tilbake om at stillinga er teken.

Skrevet

Nå vet vi ikke om de har bestemt seg enda, så det er vel bare å smøre seg med tolmodighet. På film-delen av Bruktmarkedet fikk jeg svar at jeg ikke fikk jobben, og jeg håper da at de gjør det samme her. Alltid grei å vite når du skal slutte og håpe :p

Skrevet
Er det bare meg, eller sa han at de hadde plukekt ut noen allerede..? :ermm:

Tror da ikke det..? :dontgetit:

I så fall burde vi ha fått mail om det.

Skrevet
anth har jo fått svar.

Ja, og så?

Vi burde få svar vi også...

Ja og så? Kom med en tilleggsopplysning. Jeg er ikke med i hardware.no.

Påpekte at han har fått jobben...så de som fikk jobb ser ut til å ha fått svar tidlig og.

Skrevet

bare for å få sagt det; det er ikke vanlig praksis å gi svar til de som ikke får jobben i det vanlige arbeidsmarkedet.

Noen bedrifter er kule nok til å sende deg et brev med "stillingen er besatt", men det er det langt fra alle som gjør.

I dette tilfellet derimot foregår jo alt via internet, og det ville ikke vært et stort problme å sendt en mail til alle de som ikke har fått jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...