nåvi Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Kom nettopp opp på wow-europe: http://www.wow-europe.com/en/pvp/pvp-article-part2.html
nåvi Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Skrevet 9. mars 2005 fy f**n han orc-shaman'en der så _litt_ rå ut Ja den armoren der var bare drit fet! Tenker folk legger merke til deg da ja
JPNord Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Blir dette gjeldende på PvE-servere også, eller er det bare PvP?
Kuroneko Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Blir dette gjeldende på PvE-servere også, eller er det bare PvP? Mener å ha forstått av artikkelen at det skal gjelde for alt, dette er vel også mest naturlig.
JPNord Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Flott, men det blir jo vanskeligere å få mange honorable kills på en PvE-server, siden det der er mindre PvP-fights :-/
Icywiz Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Kult at man får ranks og rewards for å være honorable da!!! :!: Får feks "commanders epic mount"!!!!!
JPNord Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Jeg bare håper på at det ikke blir for mye straff dersom man gjør et dishonorable kill...
hallgeirl Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Det ser absolutt spennende ut. Men det var et par ting som fikk meg til å bli litt skeptisk til dette systemet: - Systemet som det blir beskrevet der nærmest oppfordrer folk til å ganke (gå sammen for å drepe 1 spiller f.eks.) med tanke på at 1. det blir lettere, og samtidig ikke blir straffa og 2. får group bonus hvis man er flere spillere mot en liten stakkar - Dreping av low-level spillere blir ikke straffa på noen som helst måte. Blir bare ingen rewards heller. Jeg trodde honorsystemet skulle redusere tilfeller hvor spillere blir drept av andre spillere som er på 20 leveler høyere og slikt? Så slik jeg ser systemet nå, så er det ikke lenger til ingen nytte å gå sammen 5 stk eller noe, og drepe folk som går alene, de blir faktisk belønna for det? Men rewardene og systemet forøvrig ser meget lovende ut. Men jeg håper jeg har misforstått når det gjelder de tingene jeg skrev over her. Noen som har noen formening om dette?
hallgeirl Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Jeg bare håper på at det ikke blir for mye straff dersom man gjør et dishonorable kill... Ifølge det som står i artikkelen så får du INGEN straff når du får et dishonorable kill: As it stands now, when you accrue a Dishonorable Kill, it will not have a negative impact on your current honor ranking. You'll still get to see what the system considers a Dishonorable Kill, but you won't be assessed a penalty for it. Du får heller ikke dishonor av å drepe spillere uansett level: Note that dishonor does not apply to killing players, regardless of their level. Jeg synes dette virker rett og slett dumt.. jeg trodde honorsystemet skulle inn blandt annet for å redusere ganking/dreping av low levels, men tydeligvis så tok jeg feil
asad Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 (endret) Du får heller ikke dishonor av å drepe spillere uansett level: Note that dishonor does not apply to killing players, regardless of their level. Jeg synes dette virker rett og slett dumt.. jeg trodde honorsystemet skulle inn blandt annet for å redusere ganking/dreping av low levels, men tydeligvis så tok jeg feil Bra , da får jeg ta igjen for all gankingen gjort på meg. ^^ Endret 9. mars 2005 av asad
ZlummGlumm Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Ikke no straff for å ganke nei.... da er detta nye systemet 100% nytteløst for min del ....
brillan Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Hørt i vietnam: "Hey! du kan ikke ta meg nå, skal bare drepe han tullingen her først. Vent 5 min, eller så får du dishonor!"
Kim Roger Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 å gud! jeg vil ha en troll shaman nå ass! den raptor mounten og shaman drakta var feit! gleder meg til denne patchen kommer
Nitrius Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Blir digg dette, og ja som sakt før, liker du ikke ganking så ikke spill på en PvP server. Det er jo seff kjipt å bli ganka men man overlever. Værtfall jeg gleder meg til dette, lurer på hvordan Epic commander mounten til Humans vil se ut ^^
A|3x Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 weee, da kan jeg fortsette med turene mine til ash for å ganke små NE`s
haarod Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Kult at man får ranks og rewards for å være honorable da!!! :!: Får feks "commanders epic mount"!!!!! Takket være mitt forslag til blizzard i Suggestions seksjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå