Gå til innhold

lyst og dra til e3 2005


Anbefalte innlegg

:tease: Nå er det rundt 3 månder til e3 messen igjen og denne messen ser ut til og bli kjempe bra.har så utrulig lyst til og dra til e3 messen.

 

e3 er jo et mekka for spille forlk,synd at den er kun en bransje messe som bare bransje folk og presse har tilgang.

 

denne messen kommer jo til og bli domminert av de nye konsollene,spent hva de har og by på.grafikken overgår nok hva pc har,men hva hjelper det når man kjører spillet på en tv med 640*480 i oppløsning.man må jo ha hdtv får og få noe utnyttelse av den.

 

håper mange nye coole spill blir vist der.

nei det blir nok ikke noe tur på meg,men får følge med på liveoveføringer på ign og gamespot fra messen.

Endret av graks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har mast vettet av Bohemia Interactive og Codemasters, men de vil ikke si ett døyt om OFP 2 skal vises eller ei... :mad:

 

Så, det er dessverre bare å smøre seg med tålmodighet og vente til slutten av april... når Codies annonserer E3 spillene.

Får du noe respons i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Får du noe respons i det hele tatt?

Ja, for det meste... Codemasters svarer når det passer de, og da bare vage svar uten å egentlig svare på noe.

 

Hos BIS har jeg løpende kontakt med Paul Statham (Community & PR manager), men de vil ikke gi noen detaljer enda... da jeg først fikk kontakt med han i juli i fjor, mente han at de ville lette på lokket ang. utsettelser, detaljer osv. på slutten av 2004, men sånn har det altså ikke gått.

 

Spanel brødrene sier ikke ett døyt (ikke engang på BIS forumet, hvor de var aktive før i tiden), men i ett nylig intervju med Statham sier han iallefall at de fortsetter å jobbe med både OFP 2 og Xbox versjonen av CWC.

 

Hva som har skjedd siden de nesten har gått under jorda vet vi ikke... Marek Spanel ble intervjuet på forrige års E3 (om bl.a. OFP 2), men det intervjuet er enda ikke publisert. Det henger vel sammen med info blackout'en...

 

Så, vi vet egentlig ikke ett døyt om OFP 2 enda... Codies opererer med en foreløpig dato for release 12. april neste år (som de heller ikke vil verken bekrefte, avkrefte eller snakke om i det hele tatt). That's it :nei:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

12. april, pluss diverse utsettelser osv. Har aldri vært borti et etterlengtet spill som ikke har blitt utsatt 2-3 ganger. Kunne gjort alt for å få et innblikk i grafikk/fysikk/gameplay osv, fra Operation Flashpoint 2.

 

Men slik det er nå, så har OFP2 en utgivelsesdato like etter E3 2006, så jeg har egentlig veldig, veldig lave forhåpninger om at de skal vise noe på E3 2005.

 

Når er forresten årets E3?

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Jo, da vil konsollene ha sin samme shabby grafikk i 2-4 år fremover...

Har du i det hele tatt spilt noen av dagens konsollspill?

Da ville du visst at utsagnet ditt er så langt bak mål at man ikke kunnne sett nettet med kikkert en gang...

Jeg var hos søskenbarnet mitt for ikke så lenge siden.

Han har ALLE konsollene som finnes (bortsett fra PSP).

Han har naturligvis kjøpt seg Halo2 til Xbox. Jeg fikk prøve det.

Så, etterpå, installerte jeg 1'ern på PC'en hans (en PC som er, vel, grei nok, men ikke noe mer).

Halo på PC hadde M.Y.E. bedre grafikk enn Halo2 på Xbox! Og ikke kom med noe sånn vissvass som at "TV'en var sikkert dårlig", elns!

 

Konsoller har en fryktelig grafikk, og de konsollene som finnes nå kan ikke engang måle seg med Average Joe- PC'en.

 

Langt bak mål? Javel...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...