Pjakk Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Nå har vel Black Rock medium population og ikke High? det kan jo være en av tingene. Black Rock har HIGH population har som regel rundt 400-550 i ping men har veldig sjelden lag nå eg speler ok beklager sto ikke det igår kveld når jeg sjekket ;P Men både shattered hand og bleeding hollow har slitt mye med lagg.. Nå er vel bleeding hollow den største servern også og shattered hand er jo også enorm..
X672 Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Nå har vel Black Rock medium population og ikke High? det kan jo være en av tingene. Black Rock har HIGH population har som regel rundt 400-550 i ping men har veldig sjelden lag nå eg speler ok beklager sto ikke det igår kveld når jeg sjekket ;P Men både shattered hand og bleeding hollow har slitt mye med lagg.. Nå er vel bleeding hollow den største servern også og shattered hand er jo også enorm.. faktisk så er Black Rock den største server Blackrock PST PVP 14,432 (57%) 10,848 (43%) 1.3 : 1 25,280 Bleeding Hollow EST PVP 15,415 (61%) 9,800 (39%) 1.6 : 1 25,215 http://www.warcraftrealms.com/realmstats.php
brillan Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Blackrock CET PVP 4,396 (51%) 4,197 (49%) 1 : 1 8,593 Warsong CET PVP 5,175 (50%) 5,096 (50%) 1 : 1 10,271 EU > USA :S
Pjakk Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Nå har vel Black Rock medium population og ikke High? det kan jo være en av tingene. Black Rock har HIGH population har som regel rundt 400-550 i ping men har veldig sjelden lag nå eg speler ok beklager sto ikke det igår kveld når jeg sjekket ;P Men både shattered hand og bleeding hollow har slitt mye med lagg.. Nå er vel bleeding hollow den største servern også og shattered hand er jo også enorm.. faktisk så er Black Rock den største server Blackrock PST PVP 14,432 (57%) 10,848 (43%) 1.3 : 1 25,280 Bleeding Hollow EST PVP 15,415 (61%) 9,800 (39%) 1.6 : 1 25,215 http://www.warcraftrealms.com/realmstats.php Ok.. viste jeg ikke :/ Men jeg er 99% sikker på at bleeding hollow var størst før siden det var grunnen til jeg prøvde å lage kar der ;P Men her har jeg hvertfall en link som viser at det har vært lagg problemer på shattered hand og bleeding hollow: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...1&tmp=1#post615 Godt mulig jeg som har hatt uflaks med server valg...
maanemann Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Wow er vel langt fra ferdig.. Sliter utrolig mye med lagg på serveren jeg spiller på det er us servere men folk fra usa klager også over ENORM lagg.. spiller selv på us servere (Black Rock) og har ingen problemer med lag, sist eg spilte var det ein lag på 5 timer og den varte i 10 sek. Har ikkje sett mange som klager over det heller... Hvorfor spiller folk på US servere? Er jo bare upraktisk at folk er på når vi sover, og ikke når vi er våkne. Ligger USA vesentlig foran oss når det gjelder features i spillet?
OscarWoHA Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 (endret) Hvorfor spiller folk på US servere? Man kunne da spille fra og med slutten av november 2004 Mer grown-up community/spillere Endret 25. april 2005 av CobraM
X672 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Hvorfor spiller folk på US servere? Er jo bare upraktisk at folk er på når vi sover, og ikke når vi er våkne. Ligger USA vesentlig foran oss når det gjelder features i spillet? Vell, som sakt så begynnet US 2-3 månder før EU og med 25k characters på den serven eg speler på så er det alltid nok folk. Og eg har stått i kø ein gang og da var eg nummer 14... Patchene kommer som regel 3 dager før på US.
Thel Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Det med at patcher kommer 3 dager før har vell med hvordan dag de har server maintance på, og i europa har vi det på fredager!
Zindre- Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Hvorfor spiller folk på US servere? Mer grown-up community/spillere Enten tøyser du, eller så har du aldri sett forumet deres..
FJERNET111 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Hehe nok et forsøk fra Guild Wars-fanboyene og si at WoW er dårlig og at alle burde spille Guild Wars
Nuvian Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Når WoW får kritikk, spesielt på PvP siden, så begynner mange med at "Bare vent til Battlegrounds kommer, da blir alt bra." Så jeg spør, skal man virkelig måtte vente på at resten av spillet kommer i en patch? Spesielt når man betaler 110 kr i måneden. Jeg mener at WoW ikke var ferdig da de slapp det ut, battlegrounds og mye mer skulle vært i spillet da det slapp ut, altså, spillet skulle egentlig ikke vært ute enda. Dette er ikke ment for å rakke ned på WoW eller de som spiller det overhodet, sikkert mange som mener at det er et svært godt spill, og det skal de få lov å mene, men tenk på dette dere Blizzard-fanboys der ute som kommer med "Battleground-argumentet" når dere svarer på WoW-kritikk. Og, de som vil flame meg til Azeroth or beyond, gjør det gjerne. har ennå ikke spillt en MMORPG som var "ferdig" når det kom ut.
OscarWoHA Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 (endret) Hvorfor spiller folk på US servere? Mer grown-up community/spillere Enten tøyser du, eller så har du aldri sett forumet deres.. Jeg har sett forumet deres, og kan med hånden på hjertet si at det er mye bedre enn her i Europa. Endret 25. april 2005 av CobraM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå