Gå til innhold

Den store sykkeltråden!


paroa

Anbefalte innlegg

Hallais!

 

Du, jeg kjøpte meg ny sykkel nå for et par mnd siden og lurte på hva dere synes om sykkelen ?

 

Jeg sykler til og fra skolen mest og på asfalt, gjerne 2 mil om dagen eller noe. ikke offroad.

Jeg har ikke penger til ekstrem racer, skal heller røpe hvor mye jeg brukte på den hvis dere tipper en pris.

 

så hva sier dere, er dette rette sykkel for meg ? :p

 

Rock Machine crossride 500

 

Edit: glemte sykkelen !

Endret av Phinex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ta sykkelen til Tromsø nå, og jeg er ikke så lysten på å få den frastjelt og skal derfor kjøpe meg en sykkellås.

 

Hvilken type burde jeg gå for og hvor på sykkelen burde jeg låse den fast? Har i det siste sett at en god del sykler er låst fast ved at låsen er tredd igjennom rammen, dette må da være ganske så optimalt?

Lenke til kommentar
Niks. Du velger ramme etter hvor høy du er. Det er litt mongo rammestørrelser på mtb men du lærer det sikkert. Det er høyden fra bakken opp til setet eller noe slikt.

Størrelsen på hjulene er bare det. Det er vanligs med 26" hjul eller 28".

9270467[/snapback]

Hæ? De fleste oppgir rammestørrelsen på seterør senter-senter.

Lenke til kommentar
Niks. Du velger ramme etter hvor høy du er. Det er litt mongo rammestørrelser på mtb men du lærer det sikkert. Det er høyden fra bakken opp til setet eller noe slikt.

Størrelsen på hjulene er bare det. Det er vanligs med 26" hjul eller 28".

9270467[/snapback]

 

Takker, da ble jeg litt klokere. Men jeg leste faktisk feil i bestilling mellom størrelse på sykkelen og hjulstørrelsen :blush: . Jeg trodde det var hjulstørrelsen jeg valgte, men det var visst feil. Men dette ordner sikkert de i tretterudsport for meg så :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Skal ta sykkelen til Tromsø nå, og jeg er ikke så lysten på å få den frastjelt og skal derfor kjøpe meg en sykkellås.

 

Hvilken type burde jeg gå for og hvor på sykkelen burde jeg låse den fast? Har i det siste sett at en god del sykler er låst fast ved at låsen er tredd igjennom rammen, dette må da være ganske så optimalt?

9270486[/snapback]

 

Jeg bruker to låser. En gjennom ramma og bakhjulet og en gjennom forhjulet ramma og en ting som sitter fast f.eks. et sykkelstativ.

Lenke til kommentar
Kommer stort sett alle sykler på tilbud til høsten eller er det bare gsport og de som har det..?

9280802[/snapback]

Prata med en på antonsport og de skulle ikke ha noe reduksjon i priser mot høsten. Hadde for få sykler.

 

 

Noen som har noe tips til hvor jeg kan kjøpe sykkelsko+pedaler i Oslo senere i dag? Sånn om noen har sett noen tilbud eller noe.

 

Nevermind, fikk tak i både sko og pedaler til veldig gode priser.

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...