Gå til innhold

Den store sykkeltråden!


paroa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer stort sett alle sykler på tilbud til høsten eller er det bare gsport og de som har det..?

9280802[/snapback]

Prata med en på antonsport og de skulle ikke ha noe reduksjon i priser mot høsten. Hadde for få sykler.

 

 

Noen som har noe tips til hvor jeg kan kjøpe sykkelsko+pedaler i Oslo senere i dag? Sånn om noen har sett noen tilbud eller noe.

 

Nevermind, fikk tak i både sko og pedaler til veldig gode priser.

9281501[/snapback]

 

Hvilke sko og pedaler? Pris? Hvor kjøpte du dem?

Er ute etter det selv også.

Lenke til kommentar

jeg synes vi som er interiserte i sykkel, burde "kjempe" for å få en egen forumkategori til sykkel. sykkel er jo en raskt voksende sport i norge, og å lage en egen sykkeltråd blir litt feil. sykkel ers mange kategorier, og i en sykkeltråd vil det bli diskutert alt fra downhill til landevei og bmx. det blir det samme som å lage en tråd til ballspill, hvor man skal diskutere alt fra fottball og håndball til golf.

 

noen enige?

Lenke til kommentar

Tror nok ikke det handler om det. :) Vi kan rett og slett ikke ha en forumkategori for hver eneste interesse som finnes blant brukerene. Det må være en viss aktivitet, og selv om jeg er sykkelinteressert så synes jeg ikke at det er nok poster per dag om sykkel til at vi verken trenger eller fortjener egen kategori.

Lenke til kommentar
Kommer stort sett alle sykler på tilbud til høsten eller er det bare gsport og de som har det..?

9280802[/snapback]

Prata med en på antonsport og de skulle ikke ha noe reduksjon i priser mot høsten. Hadde for få sykler.

 

 

Noen som har noe tips til hvor jeg kan kjøpe sykkelsko+pedaler i Oslo senere i dag? Sånn om noen har sett noen tilbud eller noe.

 

Nevermind, fikk tak i både sko og pedaler til veldig gode priser.

9281501[/snapback]

 

Hvilke sko og pedaler? Pris? Hvor kjøpte du dem?

Er ute etter det selv også.

9313136[/snapback]

Look classic for 420kr hos fast-bikes og Diadora etellerannetcarbon fjorårsmodell 750kroner hos Bull Ski & Kajakk, siste paret da, uten prislapp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...