Gå til innhold

Kjøpte nettop cs:s, har problemer med lagg.


Anbefalte innlegg

Jeg har nettop kjøpt ny data og cs:s , men har stooore problemer med lagg.. :cry:

Jeg har en Dell Dimension 3000 med 512 mb Ram , 3.06 GHz og 160 GB harddisk..

Godt internett også.

Jeg sjekket om om cs 1.6 også lagget men nei..

Hva skal jeg gjøre er det noe spesielt jeg må stille på?

Please hjelp meg :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Integrated Intel® Extreme Graphics 2

er nok ikke mye å rope hurra for nei.. få deg et kort du kan leve med du.. sjekk på diverse linker så finner du et som su kan leve med både til spill og i lommeboka

 

http://forum.overklokking.no/index.php?showforum=23

Men nå er det kanskje et lite problem for han at dell Dimension 3000

Ikke AGP port da :whistle:

Noe jeg fant ut etter en liten kikk innom

Dell sine web-sider

 

Edit: en liten leif

Endret av Havon
Lenke til kommentar

Bare for å si det, kan ikke folk lære deg forskjell på lagg og hakking (lav fps)? Lagg vet jeg ikke hvordan jeg skal forklare hva er, men prøv å last ned noe mens du spiller online, så skjønner du. Hakking er lav fps, som du fort kan fremkalle med å kjøre Doom III, Ultra mode, med 8*S Antialiasing og 16* anisotropisk. :p

 

Du må ha nytt skjermkort og nytt hovedkort hvis det var hakking det gjaldt. Men pass på at det du allerede har passer til det nye. :)

Endret av Potetfar
Lenke til kommentar
Nok et stakkars offer er utsatt for "Dell-Syndromet" ! :(

hva mener du med det?

Dell pcer er faen ikke dårlige til spilling.

kjøper du får eksempel dell dimension xps gen kan du få med radeon x850xt pe.

Dell har og 8400 som du får med kongeskjermkort og de beste dell pcene er pci-e.

Det er bare en ting som er dårlig med dell og det er at du ikke kan overklokke. Men det går fint å overklokke skjermkortet.

Det er ikke noe synd på den fyren som er så jævlig dum og kjøper en av dell sine dårligste pcer. Han betalte sikkert sånn ca 6000kr får den med skjerm og den pcen er beregnet for kontorbruk.

Lenke til kommentar

Tips til kjøper. Før du handler data er det alltid lurt å spøre f.eks her inne, det du har prestert å kjøpt er vell og bra bortsett fra at det er INTEGRERT skjermkort, som suger ræva til de grader. Og koffor i all verden kjøpte du en pc me 0 plass til AGP kort? :roll: Man ser ikkje på prisen og tror at dette vil sparke rompe i ytelse azzå :thumbdown: Du har gjort et flott dritt kjøp her min gode mann, benytt deg av angrefristen og skaff deg noe med futt i dersom du vil spille css :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...