Gå til innhold

Kjøpte nettop cs:s, har problemer med lagg.


Anbefalte innlegg

For 6000,- kan du får PC som kjører CS glatt :roll:

 

Desuten, ingen av komponentene er bedre enn flaskehalsen. HK etter erfaringer..

cs ja. Men her snakker vi om cs:s. Du får ikke en pc som kjører cs:s glatt for 6000kr

Les hva tråden handler om, før du skriver :thumbdown:

Min Pc kostet 6000! Kjører cs:s glatt som bare det! Ikke på full oppløsning og slikt, men grafikken duger lenge til meg! Greier faktisk å kjøre FarCry på full peising!

 

Over til topic: Må nok kjøpe deg nytt skjermkort ja!

 

Jeg har ikke hørt noe annet en negativt om Dell så det har vel noe å si!

Og dessuten så har ikke denne stakkaren en Dell XPS! :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For 6000,- kan du får PC som kjører CS glatt :roll:

 

Desuten, ingen av komponentene er bedre enn flaskehalsen. HK etter erfaringer..

cs ja. Men her snakker vi om cs:s. Du får ikke en pc som kjører cs:s glatt for 6000kr

Les hva tråden handler om, før du skriver :thumbdown:

Jeg snakket om CS:S, jeg har lest tråden, og jo, man får en PC til 6000,- som kjører CS:S glatt.

Lenke til kommentar
For 6000,- kan du får PC som kjører CS glatt :roll:

 

Desuten, ingen av komponentene er bedre enn flaskehalsen. HK etter erfaringer..

cs ja. Men her snakker vi om cs:s. Du får ikke en pc som kjører cs:s glatt for 6000kr

Les hva tråden handler om, før du skriver :thumbdown:

Jeg snakket om CS:S, jeg har lest tråden, og jo, man får en PC til 6000,- som kjører CS:S glatt.

ok får å kjøre cs: s glatt mener jeg med over 100fps og fps skal aldri gå under 100fps uansett . Og høy oppløsning.

Til dette trenger du et skjermkort til ca 3200-4000. prossesor til 1200-2300. Det blir sånn ca 5000kr og utenom dette kommer ram, psu, hovedkort, cd-rom og hk.

 

Og jeg sa 6000kr med skjerm.

Lenke til kommentar
For 6000,- kan du får PC som kjører CS glatt :roll:

 

Desuten, ingen av komponentene er bedre enn flaskehalsen. HK etter erfaringer..

cs ja. Men her snakker vi om cs:s. Du får ikke en pc som kjører cs:s glatt for 6000kr

Les hva tråden handler om, før du skriver :thumbdown:

Min Pc kostet 6000! Kjører cs:s glatt som bare det! Ikke på full oppløsning og slikt, men grafikken duger lenge til meg! Greier faktisk å kjøre FarCry på full peising!

 

Over til topic: Må nok kjøpe deg nytt skjermkort ja!

 

Jeg har ikke hørt noe annet en negativt om Dell så det har vel noe å si!

Og dessuten så har ikke denne stakkaren en Dell XPS! :no:

My off-topic her folkens.

 

Men det som er problemet er jo at han ikkje kan kjøpe noen AGP skjermkort :thumbdown: da HK ikkje støtter dette, og det duger jo IKKJE me ett vanlig PCI kort til Css :roll: Det er en kontor maskin, noe som kjøpe burde tatt i betraktning før han kjøpt dette skvipet. CPU/ram duger bra det, men uten ett decent skjermkort kommer han ingen vei whatsoever.

Lenke til kommentar
ok får å kjøre cs: s glatt mener jeg med over 100fps og fps skal aldri gå under 100fps uansett . Og høy oppløsning.

Til dette trenger du et skjermkort til ca 3200-4000. prossesor til 1200-2300. Det blir sånn ca 5000kr og utenom dette kommer ram, psu, hovedkort, cd-rom og hk.

 

Og jeg sa 6000kr med skjerm.

Haha.

 

 

(Nei, jeg har ingen planer om å komme med noen flere kommentarer, måtte bare få ut akkurat dette her).

 

 

 

Hahaha.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke har mulighet for å få byttet pc'en, kan du alltids prøve med et PCI skjermkort.

 

Et eksempel:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304713&cks=PRL

 

Yter nok ikke allverdens, men garantert bedre en det integrerte du har nå.

et er vel opp til han om han vil bytte den,er vel ingenting som hindrer han teknisk sett å gjøre det? Men dette kortet der vel noenlunde det beste vi kan diske opp med til PCI :yes: eller?

Lenke til kommentar

Jepp, var det beste de hadde på komplett.no iallefall.

Med mindre man går for et av Matrox kortene til 4-5tusen... Vet ikke så mye om de, men antar de overhodet ikke er ment for spillbruk ;)

 

Kan være det fins andre, og bedre, alternativer hos andre nettbutikker though.

Lenke til kommentar
ok får å kjøre cs: s glatt mener jeg med over 100fps og fps skal aldri gå under 100fps uansett . Og høy oppløsning.

Til dette trenger du et skjermkort til ca 3200-4000. prossesor til 1200-2300. Det blir sånn ca 5000kr og utenom dette kommer ram, psu, hovedkort, cd-rom og hk.

 

Og jeg sa 6000kr med skjerm.

Haha.

 

 

(Nei, jeg har ingen planer om å komme med noen flere kommentarer, måtte bare få ut akkurat dette her).

 

 

 

Hahaha.

Hva faen var så morsomt?

Lenke til kommentar
For 6000,- kan du får PC som kjører CS glatt :roll:

 

Desuten, ingen av komponentene er bedre enn flaskehalsen. HK etter erfaringer..

cs ja. Men her snakker vi om cs:s. Du får ikke en pc som kjører cs:s glatt for 6000kr

Les hva tråden handler om, før du skriver :thumbdown:

Jeg snakket om CS:S, jeg har lest tråden, og jo, man får en PC til 6000,- som kjører CS:S glatt.

ok får å kjøre cs: s glatt mener jeg med over 100fps og fps skal aldri gå under 100fps uansett . Og høy oppløsning.

Til dette trenger du et skjermkort til ca 3200-4000. prossesor til 1200-2300. Det blir sånn ca 5000kr og utenom dette kommer ram, psu, hovedkort, cd-rom og hk.

 

Og jeg sa 6000kr med skjerm.

hehe, nå er vel egentlig 100fps litt unødvendig mye.....

hvis man kjører 50 fps (og aldri går under) så merker du ikke no hakking.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...