Gå til innhold

NOKIA 6680 I butikken?


Anbefalte innlegg

Telehuset i Oslo fikk inn 40 stk 6680 i forrige uke.

Men det var feil på telefonene og de måtte leveres tilbake.

Ny leveringsdato der er 18. april.

Ikke så ulikt Nokia det vel?

Ikke så ulikt Nokia... Ikke så ulikt Siemens. Ikke så ulikt Samsung.. Ikke ulikt SonyEricsson..

 

Regner med at du skjønner hvor jeg er på vei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Telehuset i Oslo fikk inn 40 stk 6680 i forrige uke.

Men det var feil på telefonene og de måtte leveres tilbake.

Ny leveringsdato der er 18. april.

Ikke så ulikt Nokia det vel?

Ikke så ulikt Nokia... Ikke så ulikt Siemens. Ikke så ulikt Samsung.. Ikke ulikt SonyEricsson..

 

Regner med at du skjønner hvor jeg er på vei.

Ja.

 

Men selv om det er et generelt problem, er det størst med Nokia.

Lenke til kommentar
mener jeg har lest det en del ganger oppigjennom årene at mange partier med nokia har blitt tilbakekalt pga feil før de idetheletatt har solgt en eneste. en ting som er bra er jo at de tydeligvis har oppdaget det raskt da...:p

T610 (ja, litt gammelt eksempel), D500... Bare to eksempler jeg kom på nå, men finnes mange mange fler.

 

Finnes mange toppmodeller som blir sendt tilbake før de når store salg. Klart at Nokia har mange modeller som sendes tilbake, da de har flere titalls nye modeller hver år, i motsetning til f.eks. SE som i fjor hadde 8 nye modeller.

Lenke til kommentar
mener jeg har lest det en del ganger oppigjennom årene at mange partier med nokia har blitt tilbakekalt pga feil før de idetheletatt har solgt en eneste. en ting som er bra er jo at de tydeligvis har oppdaget det raskt da...:p

T610 (ja, litt gammelt eksempel), D500... Bare to eksempler jeg kom på nå, men finnes mange mange fler.

 

Finnes mange toppmodeller som blir sendt tilbake før de når store salg. Klart at Nokia har mange modeller som sendes tilbake, da de har flere titalls nye modeller hver år, i motsetning til f.eks. SE som i fjor hadde 8 nye modeller.

T610 og D500 ble trukket tilbake før de kom i salg.

 

6230, 3510 og 3200, 8210 og 8310 + 6510 er telefoner som burde vært trukket tilbake før de kom og helst ikke sluppet i det hele tatt. Dessverre blir de solgt i det uendelige selv om en meget stor andel må til service på nytt og på nytt.

 

Nokia er rett og slett verst på kvalitet, det kan ingen si noe på.

 

Alle produsenter har problemer, men prosentandelen til nokia er aller aller verst. i tillegg er de den produsenten (sammen med Motorola) som yter klart dårligst kundeservice.

Lenke til kommentar

Du har sannsynligvis rett i det du sier. Du har kunnskap jeg ikke har når det kommer til det området der, som forhandler. Innrømmer villig det.

 

Vil likevel si at av eksemplene dine var kun en av dem 2004-modell, og det var 1 mobil av, som sagt, 20-30 modeller.

 

Selv hadde jeg aldri problemer med mine nye 8310 og 3510, men fullt mulig at jeg var unntaket, ikke regelen.

 

Nokia kan slaktes opp og ned, med enighet og uenighet, men det faktum at de er verdens største og i perioder Norges største.

Lenke til kommentar
Jeg fikk min på 6680 på mandag :)

Dette er den beste mobilen Nokia har produsert ?

Tja, på mange områder ihvertfall.

 

Er ikke så rart heller, da det er den dyreste og nyeste Nokia'en også (med unntak av da "sære" som 7710 og communicatorer). Da skal det vel bare mangle at den er best :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...