Gå til innhold

Motorola Razr V3, med 3G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
endelig har de fått opp lagringshastigheten fra razr v3 :) 64 mb intern + mulighet til oppgradering...

 

ser lovende ut dersom batterilevetiden er grei =)

 

bare prisen som er skremmende (sikkert samme som razr v3 i starten) 6000kr :S

 

edit:

 

blir vel til at jeg kjøper meg en razr V3 når bruktprisen faller til 2k =) trenger tross alt ikke 3g, og jeg har mp3spiller og kamera fra før av. :p dessuten liker jeg det tynne designet!

hvorfor vente?du kan få cirka billigere nå

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Ah, gleder meg til denne. Har mista min SE P800 i bakken en gang for mye nå og skjermen knakk i to så den registrerer alle tastetrykk feil. Er uansett lei av P800 - ikke på grunn av funksjonene, men på grunn av størrelsen. Eneste stedet den ikke er i veien er i innerlomma på en jakke, men nå er det jo ikke alltid man har jakke heller... Trenger en mobil man kan ta med på byen uten at noen ser man har den i lomma. Bare synd P800 ble ødelagt, eller så hadde det kanskje vært noe å selge på QXL? Har blitt nødt til å bruke en gammel T68i i mellomtiden mens jeg venter på V1150...

 

Opp fra 14 til 20 mm er da ikke så fryktelig mye synes jeg... Funksjonen som gjør at jeg heller vil ha v3x fremfor v3 er muligheten for minnekort. Jeg trenger virkelig noe å høre på de gangene jeg sitter på toget mellom oslo og trondheim. Et brukbart kamera er da heller ikke til å fnyse av.

 

Det at den skal støtte minnekort opp til 512mb - betyr det at det ikke er laget større minnekort for den enda, eller betyr det at den faktisk ikke takler minnekort med større kapasitet?

Endret av Pion
Lenke til kommentar

Tror da ITavisen er nokså troverdige, men de kommer ofte ut med nyheter en stund etter at det egentlig var en nyhet. Jeg synes også de har en del meningsløse nyheter, som et slags fyllstoff. F.eks. synes jeg det nesten hver uke er en artikkel om at "musikkbransjen og filmbransjen går til angrep mot fildelingsnettverkene", uten at det er noe særlig konkret som har skjedd.

 

Forumet deres er dessuten helt latterlig å lese. Bare masse folk som enten sier "jeg er enig/uenig", eller bare krangler for å krangle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...