Gå til innhold

Tyv/hacker stjålet alt jeg hadde!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
syns at han hackeren skulle sletta charen din. folk som prøver å jukse i wow fortjener ikke å spille det! :nei:

for å si d igjen, så juksa jeg ikke! men som sagt jeg prøvde....

nettopp!

men du er passe dum klager over å ha blitt fra stjålet stuffet ditt, når du selv prøvde å laste ned en hack.

 

håper at sånne idioter som deg holder seg unna wow i all fremtid.

Endret av Kim Roger
Lenke til kommentar
syns at han hackeren skulle sletta charen din. folk som prøver å jukse i wow fortjener ikke å spille det! :nei:

for å si d igjen, så juksa jeg ikke! men som sagt jeg prøvde....

Les hva han skrev da; folk som prøver å jukse i wow fortjener ikke å spille det!

Altså folk som PRØVER og jukse fortjener ikke å spille. Går ut fra han mener dem som jukser også da :)

 

Mener forsåvidt selv at du ikke burde få lov og spille det.

Lenke til kommentar
syns at han hackeren skulle sletta charen din. folk som prøver å jukse i wow fortjener ikke å spille det! :nei:

for å si d igjen, så juksa jeg ikke! men som sagt jeg prøvde....

nettopp!

men du er passe dum klager over å ha blitt fra stjålet stuffet ditt, når du selv prøvde å laste ned en hack.

 

håper at sånne idioter som deg holder seg unna wow i all fremtid.

Skjønner du ikke noe? til og med folk som IKKE laster ned kan bli hacka!!! Bare de gikk inn på sia så kunne hackeren komme seg inn.....

Men nå går d ikke å gå inn på sia for jeg raporterte den som en hack side og den ble stengt ned for noen timer sia...

Lenke til kommentar

Det har jo ikke noe med saken å gjøre?

Du prøver å jukse. Programmet du bruker sørger fot at en type får passordet og brukernavnet ditt.

 

Og, hvis noen går inn på den siden og det blir lastet ned automatisk, hjelper det nok mye å bruke Opera/FF/Safari etc. ikke IE. Og ha firewall osv.

 

Men jukser du, er det fortjent.

Lenke til kommentar
Eg hadde stor sympati for deg, før eg såg at du hadde prøvd å jukse..

 

Kanskje du har lært noko av dette då?

Å jukse (heller ikkje å prøve) lønner seg ikkje..

ja jeg har lært noe av det her. har aldri prøvd noe sånne ting som d her før... Jeg var veldig nysgjerrig (som jeg alltid er.. :() Dere skulle seriøst visst hvor mye jeg angrer.....

Lenke til kommentar
Skjønner du ikke noe? til og med folk som IKKE laster ned kan bli hacka!!! Bare de gikk inn på sia så kunne hackeren komme seg inn.....

Men nå går d ikke å gå inn på sia for jeg raporterte den som en hack side og den ble stengt ned for noen timer sia...

Vi skjønner alt. Du prøvde å jukse og du ble pwnd som de sier i leet. Å jukse eller forsøk på juks er det samme. Forsøker du å jukse på en eksamen så blir du kasta ut, selv om jukset ditt ikke fungerte.

Greit nok at hackeside gjorde det slik at den fikk tak i user:pass. De som spiller ærlig går ikke inn på en slik side.

Du prøvde å jukse, du klarte det ikke. Ingen sympati fra meg. Er faktisk glad at du ble hacket. Håper det er en stor lærepenge. Hadde det vært opp til meg, så hadde du blitt permbann...

Lenke til kommentar

Denne tråden kan med fordel stenges.

 

Det kan virke som om en del poster her for å velte seg i skadefryd over andres dumheter.

 

Personen som startet tråden, har innrømmet at han gjorde noe uetisk, og har fått noen replies på det.

Saken er nå i mine øyne ferdig debattert . Folk som nå poster bare for å være "kule" og slenge seg på disse-vogna er stort sett mennesker som liker å sparke de som ligger nede.

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar
Denne tråden kan med fordel stenges.

 

Det kan virke som om en del poster her for å velte seg i skadefryd over andres dumheter.

 

Personen som startet tråden, har innrømmet at han gjorde noe uetisk, og har fått noen replies på det.

Saken er nå i mine øyne ferdig debattert . Folk som nå poster bare for å være "kule" og slenge seg på disse-vogna er stort sett mennesker som liker å sparke de som ligger nede.

juks ødelegger jo spelet så det er jo ikkje så rar att folk fryder seg att han fekk som fortjent.

 

Hadde du synst det var gøy att alle andre hadde ein fordel over deg i ett spel?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...