Gå til innhold

Tyv/hacker stjålet alt jeg hadde!


Anbefalte innlegg

Halla har ikke vært inne å sjekka posten siden jeg lagde den... sorry... skulle kanskje svart ja. men samma d, sitter her å venter på at en gm skal prate med meg. tror aldri jeg får igjen tinga... men kanskje noe penger av noe slag? å håper inderlig den personen som har gjort d blir banna... hadde vel stuff for 50-60 g men mye av d var quest items og de finner man jo ikke. hadde f.eks en bag som jeg hadde ammo i... 11% mer attack speed med gun. 12 slot :( de hackerne kan ta seg et vist sted.... takk for postene alle sammen. har sent ticket til gm ja :) Men tror dere at de kan spore opp IP? men tenk om personen som gjorde d kasta alt på bakken da? og ikke solgte d til noen??

Hvorfor skulle han kaste det?

 

Tror du noen hacker DNB og kaster pengene i elva etterpå? Altså de får skylda, men ingen gevinst? gg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har ikke brukt en mod for å lagre brukernavn og passord når du logger inn? Isåfall så blir både brukernavn og passord lagret i klartekst i ei tekstfil. Det kan være litt skummelt.

Nei har ikke noe mod som logger passord og d der... Men hvis dere er interiserte i posten min så les den posten min innpå www.teamgoa.info da...

Lenke til kommentar
jeg poster dette bildet fordi jeg skal bare vise det til noen guild folk i guilden min: ps: hvis dere vil se bevisene mine mot hackeren som stjal fra meg så gå inn på: http://www.teamgoa.info/forum/viewforum.ph...2c0672cc4800810 der er d virkelig mye jeg har skrivi om hackeren....

HAHA... Det ser ut til at du har deg selv å skylde på. Du lastet noe som heter goldhack, dvs du hadde som intensjon om å jukse. Der forsvant all min sympati jeg hadde for deg.

Lenke til kommentar
jeg poster dette bildet fordi jeg skal bare vise det til noen guild folk i guilden min: ps: hvis dere vil se bevisene mine mot hackeren som stjal fra meg så gå inn på: http://www.teamgoa.info/forum/viewforum.ph...2c0672cc4800810          der er d virkelig mye jeg har skrivi om hackeren....

HAHA... Det ser ut til at du har deg selv å skylde på. Du lastet noe som heter goldhack, dvs du hadde som intensjon om å jukse. Der forsvant all min sympati jeg hadde for deg.

Radhoo du har tydeligvis ikke lest alt.... for en venn av meg lastet ikke ned en dritt!! og d samme skjedde med han bare han gikk inn på sia!!

Endret av Drunk_Panda
Lenke til kommentar
Radhoo du har tydeligvis ikke lest alt.... for en venn av meg lastet ikke ned en dritt!! og d samme skjedde med han bare han gikk inn på sia!!

I double clicked his file called “Goldhack.exe” then I got a error telling me to put it in my world of warcraft folder something I did… not very smart of me…. Well I played a few hours not knowing that Xuchilbara had logged my password when I logged onto my account. He also knew my account name… I can assure u I havent given my passord to anyone… And by the way on that hack site I also registred my email adress, something I had to do if I wanted to have my password sent to the email if I forgot it. Damn it…

Well then I saw Xuchilbara whisper to me: Hi, have you been on that hack site?

Yes I said.

Well is it u who registered?

Yes, I called myself Utamar.

Oh, ok.

 

Det ser ut til at du kjørte fila goldhack.exe. Selv om din venn ikke lastet ned noe, så er det ikke noe jeg bryr meg om. Det jeg leser er at du lastet ned og kjørte goldhack.exe fil. Altså juks til WoW. Derfor har jeg ingen sympati.

Lenke til kommentar
HAHA... Det ser ut til at du har deg selv å skylde på. Du lastet noe som heter goldhack, dvs du hadde som intensjon om å jukse. Der forsvant all min sympati jeg hadde for deg.

er så enig i det der, folk som prøver å jukse eller jukser i multiplayer games fortjener rett å slett å bli banned/hacked eller f***ed by a horse...

 

og "vist" han kameraten din berre gjekk inn på sida uten å laste ned nokke og alikevel blei hacka så bør han fikse av/firewallen sinn...

Lenke til kommentar

Leste gjennom posten din på det andre forumet, og må si at også jeg har mistet all min sympati for deg. Du prøvde å tilegne deg fordeler vi andre ikke har ved å jukse, og du er ikke noe bedre enn han som svindlet deg.

 

Personlig synes jeg at begge skal permbannes, eller minst ha en permban på han andre karen og en tempban på deg.

 

Juks i singleplayerspill er en ting, juks i MMORPG'er er derimot en helt annen ting.

Lenke til kommentar
HAHA... Det ser ut til at du har deg selv å skylde på. Du lastet noe som heter goldhack, dvs du hadde som intensjon om å jukse. Der forsvant all min sympati jeg hadde for deg.

er så enig i det der, folk som prøver å jukse eller jukser i multiplayer games fortjener rett å slett å bli banned/hacked eller f***ed by a horse...

 

og "vist" han kameraten din berre gjekk inn på sida uten å laste ned nokke og alikevel blei hacka så bør han fikse av/firewallen sinn...

han hadde firewall on antivirus!!!!

Lenke til kommentar
Leste gjennom posten din på det andre forumet, og må si at også jeg har mistet all min sympati for deg. Du prøvde å tilegne deg fordeler vi andre ikke har ved å jukse, og du er ikke noe bedre enn han som svindlet deg.

 

Personlig synes jeg at begge skal permbannes, eller minst ha en permban på han andre karen og en tempban på deg.

 

Juks i singleplayerspill er en ting, juks i MMORPG'er er derimot en helt annen ting.

og forresten så har jeg ikke juksa!! men jeg innrømmer at jeg prøvde!!!!

Lenke til kommentar
Leste gjennom posten din på det andre forumet, og må si at også jeg har mistet all min sympati for deg. Du prøvde å tilegne deg fordeler vi andre ikke har ved å jukse, og du er ikke noe bedre enn han som svindlet deg.

 

Personlig synes jeg at begge skal permbannes, eller minst ha en permban på han andre karen og en tempban på deg.

 

Juks i singleplayerspill er en ting, juks i MMORPG'er er derimot en helt annen ting.

og forresten så har jeg ikke juksa!! men jeg innrømmer at jeg prøvde!!!!

og der mista vi alle sympati, håper du mister alt en gang til og enda en gang.

 

edit: skjermkortet ditt kan også gjerne brenneopp.

Endret av Dr3as
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...