Gå til innhold

Vi tester profesjonelle spillmøbler (PC/PS2/Xbox/GC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lenge vurdert en racingstol, nå kommer jo straks Gran Turismo 4 og! En slik Solberg stol hadde vært ypperlig. :yes:

 

Problemet er jo at de koster for mye, men skal nå ikke være noe problem å bygge en selv. Men finner ingen billigere stoler enn 1700kr (sånn skikkelig racingstol asså, ikke noe barnegreier her).

 

Til PC hadde det vært fett også, har nettopp bygget girkasse og bruker et ekstra pedalsett som clutch i tillegg til DFP. Stol er det eneste som mangler... :tease:

 

Edit: Hvem bruker 10 000 kr på en stol til PC, PS" osv?? :wow: (Se link i posten over)

Endret av superman
Lenke til kommentar
Synes egentlig det var litt få produkter i denne testen. Er det bare disse som finnes eller er det flere typer?

Grenser for hvor mye en får plass til i en leilighet på 50 kvadrat på en og samme gang. ;) Utelukker ikke at artikkelen kan bli utvidet med flere produkter etterhvert, men ingen direkte planer nå. Det er ikke veldig mange leverandører av slikt utstyr i Norge, så utvalget er begrenset. Vi valgte å teste et par modeller vi synes så interessante ut i første omgang. :)

Lenke til kommentar

for de som ønsker å bygge et billig alternativ, kan man jo finne en vanlig bilstol dritbillig hos huggern.

 

et bøttesete har jo selvsagt et stilig utseende og den rette feelingen, men i en bil har det en funksjon: å holde kroppen stille, til tross for g-krefter i hytt og pine.

 

G-krefter har man ikke i stua, så rompa vil holde seg forholdsvis stille i et vanlig bilsete.. selv om Solberg ikke gjør det, kan det likevell være greit å kunne justere stolryggen. det kan man ikke i en bøttestol

 

bare en tanke til de som tenker å bygge noe selv

Lenke til kommentar
et bøttesete har jo selvsagt et stilig utseende og den rette feelingen, men i en bil har det en funksjon: å holde kroppen stille, til tross for g-krefter i hytt og pine.

 

G-krefter har man ikke i stua, så rompa vil holde seg forholdsvis stille i et vanlig bilsete..

Sant, men det føles veldig godt å senke baken ned i et slikt racingsete selv om sidestøttene ikke har den samme funksjonen som i en virkelig bil. :)

Lenke til kommentar
Prøvde å lage drømmesett med racing stol og greier. Kom opp i 160000.

Og Engelstad, ta dette som et kompliment: Du er syk, syk, syk...

*oser av misunnelse*

Takker for komplimentet jeg :D

 

I dag kom rattet til PS2'n på plass http://www.logitech.com/index.cfm/products...,CONTENTID=7226 ...så nå teller jeg litt på knappene hva madammen vil si hvis det skulle dukke opp en Solberg stol her :whistle:

 

Det har dessuten dukket opp en liten Xbox i posten i dag :w00t: , så jeg bør kanskje roe'n litt hi.hi.... Fullspekket og ferdig moddet' og med trådløst nettverk.... :thumbup:

Lenke til kommentar
Tror jeg klarer meg fint uten sånn liggematte jeg  :p

http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Mr.%20Gadget%20Man

 

Det er klart...en sånn Solberg stol stukket under sofaen som en kan dra frem hadde ikke vært helt feil :love:

Wow! :ermm: Mange syyke hjemmekino oppsett der ja! Skulle gjerne hatt et av dem!

*kremt bragpost kremt* :p

No offence hvis jeg virker litt irritert, men jeg er bare sååå missunelig! :p

 

On topic: Hvor mye koster "liggematta"?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...