@b Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Finnes det noe program som kan lagre samme info (og lar noe stå) i ID3-TAGen i flere mp3-filer samtidig?
Coq Rouge Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Winamp (i det minste 5'eren) kan du gjøre det i media biblioteket. Du merker de filene du vil endre informasjon i og Trykker CTRL+E (evt. Høyreklikk->Edit selected items) så kan du endre det de feltene du vil og la de andre stå Coq Rouge (modifiserte flere hundre filer på den måten nylig)
Jankee Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 iTunes har jo også ein slik funksjon. http://www.apple.com/itunes
mandela Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 www.mp3tag.de/en/ fikser biffen, kan kobles til internet for å finne riktige navn
Loomy Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Jeg bruker Tag & Rename, og for å si det som det er, jeg ELSKER dette programmet!
miCro Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Jeg bruker Media Monkey når jeg skal forandre taggen til flere mp3'er samtidig. Programmet kobler seg opp mot amazon.com og henter ned relevant info for deretter å legge dettet til i mp3-filens tag. Jeg har enda ikke møtt på et eneste album den ikke har funnet (med unntak av få noen sære norske bands plater). Media Monkey fungerer veldig bra som musikkprogram generelt, denne funksjonen er en av mange.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå