Gå til innhold

Hva er det lengste dere noen gang har svømt?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenkte tanken på å legge på svøm, rogue med stealth, svømme fra Westfall mot de to øyene sør i "The Great Sea" og så over til Kalimdor... (sette på auto, å gjøre noe annet).

Noen som vet om dette går?

edit:leif

Endret av superreven
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du dør før du har kommet 100 meter fra land :) Når du kommer et stykke fra land kommer noe som heter "fatigue", og når den er tom dør du. Det er rett og slett ikke laget noe hav, dermed kan du ikke svømme der heller.

Skrevet
Du dør før du har kommet 100 meter fra land :) Når du kommer et stykke fra land kommer noe som heter "fatigue", og når den er tom dør du. Det er rett og slett ikke laget noe hav, dermed kan du ikke svømme der heller.

Javel... Det var synd.

Skrevet (endret)
Jeg kjenner en som svømte fra Menethil til Booty Bay... Det må ha tatt flere timer.

Hehe, hvis du bare går langt nok ut fra land.. regner jeg med det bare er å sette på auto, å gjøre noe annet en time og to!

Besøke hw.no f.eks. :thumbup:

Endret av superreven
Skrevet (endret)

*OT*

I virkeligheten så har jeg svømt over en fjord :D

Den som fører inn til Geiranger. (Turistby, Møre og Romsdal)

Endret av citric
Skrevet (endret)
Mount + waterwalking = fast travel <3

hmm, funker det?

Da lager jeg en shaman kun for det.

Lol

Ja det funker

..men du må få en annen shaman til å gi deg waterwalking...

Endret av eXploid
Skrevet

Jo :)

Aspect of the cheata/pack funker også. Hadde et raid med 20stk, plaserte en hunter i vær gruppe +20 waterwalking. Tok 10min fra grom gol til Stormwind området.

Skrevet

Svømte fra Darkshire til Azshara på final beta. Det tok sin tid:p Var 2 stk Huntere med aspect of cheeta som gikk på fjellknauser der vi kunne. Ingen plasser en kommer seg inn på den strekningen. Når vi fant ut av det hadde vi komt så langt at dette måtte vi bare fullføre:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...