Gå til innhold

Norges beste band gjennom tidene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy F@3N jeg hater Jokke. Det er den værste møkkmusikken jeg vet om (utom techno, såklart).

 

Måtte bare få det ut.

 

For å være litt mer særiøs: Jeg synes ikke Jokke kan regnes som det beste norske bandet gjennom tidene. For det første: Jokke er ikke et band, men en artist. Hadde du sakt Jokke og Valentinerne hadde det vært noe annet. For det andre: Jeg synes han lager kjedelig musikk og synger stygt.

Lenke til kommentar
Fy F@3N jeg hater Jokke. Det er den værste møkkmusikken jeg vet om (utom techno, såklart).

 

Måtte bare få det ut.

 

For å være litt mer særiøs: Jeg synes ikke Jokke kan regnes som det beste norske bandet gjennom tidene. For det første: Jokke er ikke et band, men en artist. Hadde du sakt Jokke og Valentinerne hadde det vært noe annet. For det andre: Jeg synes han lager kjedelig musikk og synger stygt.

Vel jokke hadde valentinerene og han hadde touretts. Å i band artist mtp topic synes jeg er latterlig nok om det..

 

Han synger ikke stygt, han synger med en kul stemme som passer det han synger om en herja stemme som passer perfekt til tekstene. Alle kan jo ikke like han men hvis du har litt sans for tekster så er musikken hans genial.

 

 

NO effence du er 89 modell og det er vel ikke musikk som treffer så unge folk som deg.. En må forstå musikken litt da det ligger mer bak en bare det fengende ved musikk!

Endret av Bogan
Lenke til kommentar

For å gjøre en lang historie kort.

 

Jokka var på avrusning pga store problemer med dop. han hadde vært nyker lenge og kom på perm. Uten at hans nærmeste venner visste det sprakk han og tok en litt for stor dose... Morgenen etterpå ble han funnet død i en leilighet.. Dette skjedde høsten 2000

 

Allt om jokke finner dere på www.jokke.nu

 

 

Om det er noen fans her så pm meg så har jeg en del videoer live opptak etc

Lenke til kommentar

Personlig er jeg i liten tvil.

Seigmen!

Motorpsycho kommer på en andreplass.

Green Carnation tikker inn på bronseplass, men kan nok etterhvert trone helt på toppen om de kommer med et par sterke skiver til. Eller, det holder med en skive av samme kvalitet som "Light of day, Day of darkness" så vil de trone på toppen.

 

(Nei jeg har ikke glemt band som CC, DumDum og Jokke).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...