Gå til innhold

KOTOR 2 - Jedi Robes?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I kotor 1 var det et stort utvalg av jedi robes. Både til dark og light side, med noen spesielle robes som ga bra beskyttelse. Tenker f.eks. på den som du kan lage i star forge mot slutten eller den du finner i korriban (i hulene). I kotor 2 mener jeg å synes at robene ikke er like gode, samt vanskeligere å finne.

Noen som har funnet en robe med bra beskyttelse? Enten til dark eller light?

Endret av danimont
Videoannonse
Annonse
Skrevet
I kotor 1 var det et stort utvalg av jedi robes. Både til dark og light side, med noen spesielle robes som ga bra beskyttelse. Tenker f.eks. på den som du kan lage i star forge mot slutten eller den du finner i korriban (i hulene). I kotor 2 mener jeg å synes at robene ikke er like gode, samt vanskeligere å finne.

Noen som har funnet en robe med bra beskyttelse? Enten til dark eller light?

Hvor langt har du kommet da?

Jeg kan ikke huske helt hvor lang tid jeg brukte på å gå igjennom KOTOR, men det sies at det brukes ca 35-50 timer på å gå igjennom KOTOR2, og jeg tror jeg brukte mindre tid på 1ern.

Kanskje det kommer noen fete "rober" etter hvert! :)

BTW: Jeg har ikke sett noen Jedi-klær enda, men så holder jeg jo på omtrent i begynnelsen også da...

Skrevet

Har rundet både kotor 1 og 2 på light. Og uten å komme med kjipe spoilere, så har jeg bare funnet en master robe til light side (kotor 2) og denne var ikke like god som de på kotor 1. Dette kan jo selvsagt ha noe med rekkefølgen man tar verdene på da. På kotor 2 kan man jo også finne armors som ikke begrenser dine force powers, men disse er ikke så veldig kraftige heller, pluss at min manlige jedi så litt femi ut... :ermm:

Det tok godt over 30 timer å runde 2'ern forresten, men sprang ikke gjennom og prøvde å fullføre de fleste side quests i tillegg...

Skrevet

Har funnet en padowan robe som gir +1 i dex, str og fitness. 1 Jedi robe som gir deg litt pluss i defense og en blå drakt med kappe som kan ligne på en jedi robe, men er mer som en rustning. Den gir deg bra med pluss i defense og + 1 dex. +6 i defense tror jeg. Bruker denne til vanlig. Den har et rart langt navn.

;)

Skrevet (endret)

ja, det er dårlig med skikkelige robes. Men det finnes en som bl.a. gir deg +1 DEF og +4 WIS og med Battle Precognition gir det deg +5 DEF og det er jo ikke så verst. Den roben er ikke vilkårlig heller slik som nesten alle andre items i KOTOR2. Jeg har iallefall funnet den på samme sted hver gang... Men Battle Precognition ruler. Med den hadde jeg en total DEF på 43 mot slutten, og det med 8 i DEX....

Endret av gnom1
Skrevet

Er ikke ferdig med spillet enda, men tror jeg er det snart... Er på "Ravager" nå... Så tviler på at jeg finner noen flere robes... La med bildet av den jeg bruker... Har noen med mer defense, men vil heller ha +4 intelligence og wisdom.. =)

post-190-1110141105_thumb.jpg

Skrevet
Er ikke ferdig med spillet enda, men tror jeg er det snart... Er på "Ravager" nå... Så tviler på at jeg finner noen flere robes... La med bildet av den jeg bruker... Har noen med mer defense, men vil heller ha +4 intelligence og wisdom.. =)

det er den samme jeg har brukt i 2'ern. den er ganske bra, og kul.

i 1ern finner man en slags robe når du er kommet til StarForge. den er hvit og ligner egentlig på en kjoleting. men den er bra. før StarForge bruker jeg noe som heter QueTal Robe. (regner med at dette er stavet feil, men noe sånnt).

finner den i hula på Korriban på en corpse. den er også bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...