Gå til innhold

Uno - bra film?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut til at jeg bare må gjenta folk her ja :p

Så, en veldi bra film! Verdt å få med seg, spess. ettersom den er norsk.

Skrevet

Uno er en av de beste norske filmene jeg har sett. Jeg synes filmen er dritspennende og levde meg skikkelig inn i den. En av de beste filmopplevelsene jeg har hatt med norsk film siden Villmark.

Skrevet

Ok, nå har jeg sett. Må virkelig si meg enig med folka på forumet - Uno er en kongefilm! Likte den skikkelig godt. Skulle bare ønske den varte bitte litte granne lengre... Alt i alt en topp film. Fortjener noe mellom 5 og 6

Skrevet

Jeg får gå imot strømmen og si at jeg ikke syns den var så god. Svak femmer for innsatsen, men alikevel var den god for å være norsk, ikke bare god. Bytt den ut med Hollywood-skuespillere og folk hadde tenkt at det var en dårlig Fight Club med mindre handling. Filmer bør rangeres likt.

Skrevet

Likte den veldig godt, men det han sier på slutten; "Dere kan ikke røre meg" - Mener han noe med det? Eller er det bare sånn symbolsk -greie?

Skrevet
Likte den veldig godt, men det han sier på slutten; "Dere kan ikke røre meg" - Mener han noe med det? Eller er det bare sånn symbolsk -greie?

Er ikke det fordi de ikke har noen stor grunn til å røre han? Er jo egentlig ikke hans feil at han havna oppi bråket. Husker ikke helt.

Veldig bra film forresten. :)

Skrevet

En veldig god film ja !

Kommer på en nyydelig 2 disk dvd med dts lyd den 9 mars.

LØP OG KJØP !

Når det er sagt, synes jeg dog både Flåklypa Grand Prix, Hawaii Oslo og Elling er et par hakk bedre enn denne filmen...

Men for all del, filmen er verdt å se (og eie).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...