Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Quote:

On 2001-11-19 14:33, Dominium Enc. skrev:

Sleit lenge med level 3..

irriterende og finne ut at den egentlig var så simpel...

Sånn er det bare :smile: Sliter med lvl 5 -> 6 jeg... den er litt forskjellig fra de andre levelene som har vært...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quote:

On 2001-11-19 15:06, eha skrev:

OK... jeg sliter med level 6.

Er det mulig å avlytte trafikken inn og ut av PC-en kanskje? :wink:

Er du sikker på at den sender noe som helst ut av boksen din da? Jeg tror ikke den gjør det. Passordet ligger nok i .dll-filen et sted...

Skrevet

Quote:

Uansett fikk jeg dekodet url'en som skulle skrives ut om du fikk til brukernavn og passord, og da var jeg vel i box? :wink:

Blir litt juks det da... hva brukte du for å finne URL'ne? IDA Pro?

Mener du til lvl 5 eller til lvl 6 ?

Skrevet

Hmmz.... Jeg håper det er flere enn meg som plages med level 3... Jeg har stort sett skrevet ALT som stod i den html fila, uten å lykkes... Jeg anntar at problemet er såpass enkelt at jeg bare overser det av en eller annen avskyelig grunn.

Hvis noen har lyst til å maile meg en mer utdypende forklaring, så for all del, gjør det ellers får jeg ikke sove i natt...

:smile:

Skrevet

Quote:

On 2001-11-19 15:25, DAKjungF skrev:

Hmmz.... Jeg håper det er flere enn meg som plages med level 3... Jeg har stort sett skrevet ALT som stod i den html fila, uten å lykkes... Jeg anntar at problemet er såpass enkelt at jeg bare overser det av en eller annen avskyelig grunn.

Hvis noen har lyst til å maile meg en mer utdypende forklaring, så for all del, gjør det ellers får jeg ikke sove i natt...

:smile:

Du får en gave av siden :smile: hehe... hvis det ikke står på http://www.try2hack.nl/xxxxxxx så hvor kan det ligge da?

Skrevet

Quote:

On 2001-11-19 15:23, Typhon skrev:

Hinte litt mer takk! :smile:

Alle som sliter på level2 skal få et litt større hint. Last ned alt som blir referert i html teksten. Svaret ligger der :smile:

God hacking!

Skrevet

Har kommet til level 6. Bruker du ZoneAlarm så merker du at den møkkafilen skal snakke med noe på en eller annen port for å (sannsynligvis) få en autentifisering fra ett eller annet sted i verden... Noen som vet om en pakkesniffer som plukker opp all utgående trafikk??

Skrevet

Den derre lvl 3 går meg på nervene asså.. det kan bli dyrt å komma him te "tellerskritt internett"...

Får vel jobba overtid i dag :->

Uansett... damn eg lika ikkje detta..

Skrevet

Level 4 va vel en av de enkleste :smile:

Sjekk windows / temp. internettfiler ska være ganske enkel å finne :wink:

tips (søk på dato)

___

TV

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...