Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmz.... Jeg håper det er flere enn meg som plages med level 3... Jeg har stort sett skrevet ALT som stod i den html fila, uten å lykkes... Jeg anntar at problemet er såpass enkelt at jeg bare overser det av en eller annen avskyelig grunn.

 

Hvis noen har lyst til å maile meg en mer utdypende forklaring, så for all del, gjør det ellers får jeg ikke sove i natt...

 

:smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-19 15:25, DAKjungF skrev:

Hmmz.... Jeg håper det er flere enn meg som plages med level 3... Jeg har stort sett skrevet ALT som stod i den html fila, uten å lykkes... Jeg anntar at problemet er såpass enkelt at jeg bare overser det av en eller annen avskyelig grunn.


Hvis noen har lyst til å maile meg en mer utdypende forklaring, så for all del, gjør det ellers får jeg ikke sove i natt...


:smile:


 

Du får en gave av siden :smile: hehe... hvis det ikke står på http://www.try2hack.nl/xxxxxxx så hvor kan det ligge da?

Lenke til kommentar

Har kommet til level 6. Bruker du ZoneAlarm så merker du at den møkkafilen skal snakke med noe på en eller annen port for å (sannsynligvis) få en autentifisering fra ett eller annet sted i verden... Noen som vet om en pakkesniffer som plukker opp all utgående trafikk??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...