Gå til innhold

Tips til Rogue i PvP

Anbefalte innlegg

løp rett gjennom folka, snu deg og backstab. funker bra på noobs som bruker piltastene til å snu med :p

Hva snur du deg med da? Er det en hurtigknapp for å snu 180 grader?

har bytta om på A og Q, og D og E på tastaturet jeg. Bruker høyre museknapp til å snu.

Dette funker jo fett, snur fort med høyre museknapp.

Hvordan setter du en knapp til å utføre 180 graders snu da?

Edit: Tok cluet nå, holde inne høyre-knapp trikset....

Endret av superreven
Videoannonse
Annonse
meeeeen... du kan skifte til dagger i main hand hver gang du er i stealth for å bruke f.eks ambush. ambush er bra. for så å skifte til sverd/mace igjen når du kommer ut av stealth. du kan fikse macro til det.

Dette funker ikke lenger. Med en gang du går i combat modus kan du ikke lenger bytte våpen og armor.

meeeeen... du kan skifte til dagger i main hand hver gang du er i stealth for å bruke f.eks ambush. ambush er bra. for så å skifte til sverd/mace igjen når du kommer ut av stealth. du kan fikse macro til det.

Dette funker ikke lenger. Med en gang du går i combat modus kan du ikke lenger bytte våpen og armor.

Man kan bytte våpen, jeg gjør det hele tiden mens jeg er i kamp.

Det funker jo, aner ikke hvor mange gang jeg har pisket noen med fiskestanga før jeg innså hva jeg drev med :ermm:

Noe som fører til spørsmålet; hvorfor angripe folk som fisker?

når du bruker backstab så gjør du noe feil allerede...

rogues skal ha et våpen med mye dmg. ikke DPS, men dmg. det våpenet skal du har i main hand.(pref. sword, mace)

i off hand skal du ha et våpen med mye DPS, bør helst være raskt.(pref. dagger)

hvorfor? et stikkord: sinister strike.

sinister strike eliminerer tregheten på det våpenet med mye dmg. dvs høy overall DPS.

Kommer jo helt an på hvordan talent build du går for...

For combat-rogues så er det best å gjøre som du sier, men hvis du går for subtlety/assassination så er du nødt til å ha dagger i main hand. Vanskeligere å spille enn combat, men veldig bra i PvP hvis du har litt peil.

Du kan ikke bare se på DPS mot hjernedøde mobs når du skal si hva som er best i PvP.

løp rett gjennom folka, snu deg og backstab. funker bra på noobs som bruker piltastene til å snu med :p

Hva snur du deg med da? Er det en hurtigknapp for å snu 180 grader?

har bytta om på A og Q, og D og E på tastaturet jeg. Bruker høyre museknapp til å snu.

Dette funker jo fett, snur fort med høyre museknapp.

Hvordan setter du en knapp til å utføre 180 graders snu da?

Edit: Tok cluet nå, holde inne høyre-knapp trikset....

Styrer som i en FPS jeg... Holder høyre museknapp inne sikkert 50% av tiden jeg spiller heh :) Må jo se meg rundt hele tiden så ikke en alliance-jævel snikker seg innpå :p

Og hvis en mob eller en alliance løper etter meg kan jeg hoppe, snu meg rundt, frost shock, snu meg tilbake og lande. ^^

Edit: foresten så blir A og D automatisk til strafe venstre/høyre når du holder høyre museknapp inne.

Endret av purpledonkey

Når du blir lvl 26 eller noe sånt, så får du en fin skill som heter cheap shot. Denne er en opener, dvs det du åpner kampen med.

Du Stealther inn bak motstanderen. Cheap shoter, og da er han stunna i 4 sek. Så kaster du inn en weapon swap script som bytter til dagger i main hand. Backstaber, bytter tilbake til sverd. SSer litt, Kindney Shoter (stun finishing move) bytter til dagger igjen, backstaber, SSer litt mer og eviserate ;)

Fighter du en caster så putter du inn et kick/gouge etter første backstaben osv.

Styrer som i en FPS jeg... Holder høyre museknapp inne sikkert 50% av tiden jeg spiller heh :) Må jo se meg rundt hele tiden så ikke en alliance-jævel snikker seg innpå :p

Og hvis en mob eller en alliance løper etter meg kan jeg hoppe, snu meg rundt, frost shock, snu meg tilbake og lande. ^^

Edit: foresten så blir A og D automatisk til strafe venstre/høyre når du holder høyre museknapp inne.

jepp. samma her. styrer som fps =P

Vet det automatisk blir skifta når man holder høyre museknapp inne, men jeg liker det bedre ellers og jeg ;)

Noen som har noen bra tips til og ta en mage som vet at du er der?..

Du mener at de spammer AoE for å detecte stealten din, eller at de har sett deg fysisk og får targeta med spell?

Ingen som sier at du må innpå ham med en gang... Du kan kanskje vente ham ut litt mens han kaster bort mana. Le litt av ham hvis han vet at du er der så blir han litt mer satt ut. Får du inn en ambush (gjerne CBa), kommer han helt sikkert til å få litt panikk og kjøre freeze+blink. Kanskje en vanish+sprint+CS+evis avslutter ham kjapt etterpå. Kick kommer nok ikke til å gjøre stort når de har så mange instant-spells.

Det er ikke det letteste, det skal jeg være den første som skriver under på, og jeg er ikke den som har slåss mest mot mages, men dette er det første som faller meg inn :)

Om han ser deg først ville jeg løpt og restealtha.

Når du blir lvl 26 eller noe sånt, så får du en fin skill som heter cheap shot. Denne er en opener, dvs det du åpner kampen med.

Du Stealther inn bak motstanderen. Cheap shoter, og da er han stunna i 4 sek. Så kaster du inn en weapon swap script som bytter til dagger i main hand. Backstaber, bytter tilbake til sverd. SSer litt, Kindney Shoter (stun finishing move) bytter til dagger igjen, backstaber, SSer litt mer og eviserate ;)

Fighter du en caster så putter du inn et kick/gouge etter første backstaben osv.

Kan du skrive opp et slikt macroscript for meg?

Altså, et script som bytter om på Main og off-hand...

Kul rogue PvP video: http://wow.dreamhosters.com/download.php?file=Cooldowns.wmv

Mye rogue vs pally, ofte alene mot 2-3 stk osv :) Han bruker en såkalt cooldown-build hvor han avhenger mye av skills med ganske lang cooldown -> vanish, sprint, blind osv. Cheap shot->vanish->ambush->hemorrage->evis-> død mage ;)

Gjest member-60584
Kul rogue PvP video: http://wow.dreamhosters.com/download.php?file=Cooldowns.wmv

Mye rogue vs pally, ofte alene mot 2-3 stk osv :) Han bruker en såkalt cooldown-build hvor han avhenger mye av skills med ganske lang cooldown -> vanish, sprint, blind osv. Cheap shot->vanish->ambush->hemorrage->evis-> død mage ;)

ikke noe imponerende med det der. trukke jeg har sett en eneste imponerende rogue video. ikke en eneste imponerende "wow frag movie" generelt faktisk.

er vanligvis bare en kar som trur han er god også skal han fikse en film for å vise det. dauer 100000 ganger og tar bare med de han faktisk greier å eie en eller flere som bare har peil på PvE.

ikke så gal måte å holde på når det gjelder bruk av skills, bare synd han dreper newbs.. kanskje de er lvl 60, men de er fremdeles newbs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...