Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ok, takker for svar.

Da fikk jeg et nytt dilemma. WGC custom eller CA M15A4...

Får bare ta meg god tid til å tenke over det.

Endret av A-Soft
Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK, takk for nyttig information. Får bare høre hva andre mener før jeg bestemmer meg.

Noen som vet om denne M14 er av noe brukbar kvalitet eller går den i stykker etter 1000 skudd?

Har tenkt å bruke den som marksman hvis jeg kjøper den.

Skrevet (endret)

Noe av det vi kan vente oss i år fra Classic Army :D

Sportline Models:

M15A2

MP5A2

MP5A3

Mp5K

AK47

AK47s

P90

Proline Models:

AR-10

SCAR-H

SA58 RIS

UMG

MP5K

P90

Pistols:

Glock 26

Endret av EvenruD
Skrevet

Med kulelager: "pinnene" fra girene snurrer inne i bushingsene mot kulelagere.

Uten kulelager "pinnene" fra girene snurrer inne i bushings uten kulelager, men rett mot metallet.

Så vidt jeg har forstått er vanlige bushings UTEN kulelager å foretrekke, stort sett uansett, fordi det er lett for at sand og dritt kan sette seg i kulelagerne i tillegg til at jo fler bevegelige deler man har, jo større mulighet for feil:)

Skrevet

Kunne tenkt meg å skru litt på P90en min, mest fordi jeg føler et brennende behov for å plukke fra hverandre alt som har skruer, men også for å lære meg hvordan den er bygd opp. Eneste problemet er at skruene sitter så satans hardt at om man prøver å skru dem opp, vil man ødelegge torx-sporet i skruehodet (noe jeg forsåvidt allerede har klart å begynne på på et par skruer).

Noen gode forslag til hvordan man får opp torx-skruer med nedslitte spor utenom å benytte "grispikk (skrueuttrekker)"?

Skrevet
Med kulelager: "pinnene" fra girene snurrer inne i bushingsene mot kulelagere.

Uten kulelager "pinnene" fra girene snurrer inne i bushings uten kulelager, men rett mot metallet.

Så vidt jeg har forstått er vanlige bushings UTEN kulelager å foretrekke, stort sett uansett, fordi det er lett for at sand og dritt kan sette seg i kulelagerne i tillegg til at jo fler bevegelige deler man har, jo større mulighet for feil:)

Han på HH sa at jeg bør ha MED kulelagere, pga batteriet mitt....

Skrevet

Har kulelagre på den ene mp5en min og det har fungert 100% i flere år, den mp5en jeg hadde før (som nå min bror har) brukte jeg bushings uten kulelagre og det funker også 100%.

Så tror det har minimal betydning hva du velger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...