Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gandalf hva med å kjøpe de ag3-delene på sandefjord, selg SAS-tingen på QXL til 5k og kjøp SG-1 på UNC? bare et forslag :tease:

5073699[/snapback]

Jada, jeg får nok 5k for min G3 SAS ;)

Neida, jeg skal nok få til mitt lille "byggeprosjekt"

Skrevet (endret)

Du skriver bare på QXL: Dette våpenet kostet 8k nytt fra hongkong, før frakt og moms! :innocent:

Still bare et forslag :tease:

EDIT- Double eagle eller noe det der BestO?

Endret av Marc91
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

ikke direkte airsoft men det er en del av kitet,

min Garand Bajonett.

bayo.jpg

bayo2.jpg

bayo3.jpg

ikke noe man bruker i spill da man fint kan tre, en og en halv person på den, og den er like skarp som dagen den kom fra fabrikken.

Endret av gunfreak19
Skrevet

TM er vel det kjekkeste merket for nybegynnere. Legg merke til at det er tuned til 325 fps, så du får ikke lov å bruke det i bygning-spill, og andre Close Combat spill(da grensa er 300 tror jeg). Men om du er vant med å skru på ting er også ICS gode våpen(men tror du bør skifte inner barrel rimelig fort) da du kan bare trekke ut en splint og "knekke" det i to. Kjekkt hvis det har kilt seg eller slikt. Men nok reklame for ICS.

TM er de beste nybegynner-våpnene, og det der så slett ikke ille ut :)

Skrevet

Det går fint an å kjøpe en utgangshastighet-reduserer som man skrur på ved munningen. De koster en hundrelapp eller to, og med disse kan man fint bruke oppgraderte våpen under innespill.

Dog, det skal være sagt at innespill ikke pleier å være noe en airsoft-klubb hovedsakelig holder på med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...