Gå til innhold

Spille uten kredittkort?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg så i spaceworld reklamebladet i dag at de selger såkalte "gamecards".

Det kostet 200 kr for 60 dager. Jeg har ikke wow siden foreldrene mine tør ikke bruke bankkortet sitt.

Så jeg lurer på om jeg kan kjøpe spillet og gamecards etterhvert uten å skrive inn noe kontonummer under registreringen og senere?

Endret av kristoffer88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger til et spørsmål jeg: Får man med gratismåneden når man kjøper wow og bruker gamecards istedet for visa?

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Man må registrer kortnummer uansett om du ikke skal betale med VISA dessverre :(

Nei, jeg er ikke helt sikker på det, er det ikke slik at hvis man har et Gamecard så skriver bare inn nummeret på det i stedet for Visa?

Men kan noen svare på det Gr0v spurte om? Jeg lurer også på det. :hmm:

Skrevet
Legger til et spørsmål jeg: Får man med gratismåneden når man kjøper wow og bruker gamecards istedet for visa?

Gratismåneden skal gjelde uansett ja, ser ingen grunn til at den ikke skal det.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Gratismåneden skal gjelde uansett ja, ser ingen grunn til at den ikke skal det.

Ok, men for meg som registrerte med visa først. Da valgte jeg jo "en måned". Så hva skjer etter en måned? Blir det da trukket penger fra kortet, eller er det gratis??

Skrevet
Nei, folk her på forumet sa (og beviste) at man må oppgi kredittkort nummer uansett. Litt merkelig igrunn :/

Det skal gamecards fikse (selv om jeg ikke helt vet hvordan).

Skrevet

Det var i US versjonen for å holde EU folk unna... men når gamecards kommer hit til norge/eu så vil man bare kunne taste inn koden og spille ivei :)

Skrevet
Det var i US versjonen for å holde EU folk unna... men når gamecards kommer hit til norge/eu så vil man bare kunne taste inn koden og spille ivei :)

Er enig med PcT ... Hvis ikke vil litt av poenget med Game Cards forsvinne...

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Stemmer, men det er litt dumt at gamecards ikke kommer før 4. mars. (?)

Skrevet

Å NEI! du må vente helt til i morra :p

Skrevet

Hvorfor det?

4.mars er jo i morgen da :p

Skrevet

Etter som jeg har lest. Prøvde også forskjellige måter til å lag kontoen på førsten siden jeg ikke hadde visa kort. Så må du ikke oppi noe visa kort nummer hvis du skal bruke Game Card. Da må du bare oppgi nr. på game kortet :yes:

Og hvor har du sett at spaceworld skal selge game crads?? jeg har ikke sett noe av det noe sted! :(

Skrevet

Jeg brukte mit visa electron til å regge en konto !

Så du trengt ikke kredit kort nå jeg registrerte den 11 februar. Bare visa electron.

Skrevet
Og hvor har du sett at spaceworld skal selge game crads?? jeg har ikke sett noe av det noe sted! :(

Fikk en annonse i posten i går fra Spaceworld. WOW Gamecards for 2 måneders spilling koster 200 kr. Grei pris i og med at abonnement via Visa koster det samme stort sett. Jeg har bestilt 3 måneders abonnement så jeg trenger ikke noe mer på en stund. :)

Skrevet
Jeg brukte mit visa electron til å regge en konto !

Så du trengt ikke kredit kort nå jeg registrerte den 11 februar. Bare visa electron.

Hvordan klarte du det? Det er ikke kortnummer på electron

Skrevet

Saken er at sidene til blizzard ikke har støttet å opprette konto uten visakort (eller tilsvarende). Pr nå er det ikke mulig å endre på kontoinformasjonen for å bytte over til gamecards. Som om ikke dette var nok, har Blizzard faktisk trekt beløp fra en god del spillere for mange ganger, og alt for tidlig, se http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post24902

(Selv reserverte de 13 ganger månedsbeløp i fem dager før det forsvant på min bankkonto).

Men ja, det skal gå å kjøpe, opprette konto, og betale med gamecards (det bare er ikke støtte for det enda).

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Hvorfor det?

4.mars er jo i morgen da :p

Mente at det var litt dumt at det ikke fantes gamecards når spillet kom ut. :)

Men så f.eks spaceworld begynner å selge det i morgen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...