Gå til innhold

Blir sjalu på dama i spillet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tipper hun ikke er gamle jenta...sikkert rundt 15...dem er jo litt "rar" i den alderen

Vet av egen erfaring at også jenter i 20,25 og 30 års alderen kan være litt "rar"

De fleste jenter/kvinner er stort sett ganske rare.

....Men det er kanskje vi gutter/menn også. :p

Videoannonse
Annonse
Gjest member-60584
Skrevet

morsomste jeg har lest på lenge, selve innlegget og alle svarene.

Skrevet (endret)

Slettet: Var vist for grovt!

men, altså jenter i alle fall de under 20(eneste jeg har erfarig med) er svært flørtete, de liker å flørte, det gir dem god selvtilitt. Akkurat som de liker å oppmerksomhet fra gutter(selv om de har type), da føler de seg attraktive. Det er ingen ting galt i det, så lenge deg holder seg på DET nivået. MEN det har OFTE en tedens til å gå langt lenger..gjør ho sjalu, da vises det fort om du er den ho vil ha og liker.

Endret av chil
Skrevet

Bra du fikk snakket med henne om det da.Det ordner seg alltid når man snakker om ting vettu=) Men hun er nok ikke den eneste jenten som "bruker" andre gutter til å oppnå¨noe =) Sånn vil det vel alltid være sinden kjønnsfordelingen i wow dessverre er noe sånn som 90/10.

Btw.

Jenter som spiller Wow eller andre spill er råe....skulle ønske min gjorde det=/

Håper Gud fixer det med en patch=)

Skrevet (endret)

Mine erfaringer tilsier at jenter er om mulig enda mer sjalu enn gutter, i hvertfall de jeg har møtt :) Ikke det at du har noe å være sjalu på, men du kan jo slå tilbake med samme mynt neste gang dere er på byen i lag ;)

Om det er for drastisk å "flørte" med noen i den ordentlige verden, så kan du alltids dra innom et inn og drikke deg drita på rom, og by noen av damene i spillet på dans, og fylla er faktisk ganske realistisk i WoW, man har ikke helt kontroll på hva man sier :p

Endret av zaico
Skrevet

Skaff deg en hel del med penger, ordne deg med en fyr som er villig til å finne denne svenske og drepe han (i wow) hver gang han ser han, og hyr han :D

Skrevet

Jeg spilte en liten stund sammen med en kvinnelig troll-hunter. Fra sverige forresten. Og siden jeg er uhemskt klønete i enhver sosial sammenheng gjorde jeg som jeg alltid gjør, sprutet ut vitser som en gal (det hadde lite å gjøre med kjønn, jeg bare kommer konstant med vitser uansett).

Uansett, plutselig blei hun borte, også dukket hun opp litt og fortalte at kjæresten hennes nektet henne å spille sammen med meg. Altså, jeg satt og spilte med min egen samboer ved siden av, og at det kunne oppfattes sånn falt meg ikke inn. Det finnes mennesker med litt for masse sjalusi, synes jeg.

Skrevet

ja..personlig kan jeg flørte som en villmann online. Men jeg lar ikke dama mi få vite om det da. Og jeg går ikke over streken heller. Men spenningen er jo der uansett! Men det er ikke spennende å vite at noen blir såret pga det du gjør.

Skrevet (endret)

Det værste av alt er det at jeg blir faktisk sjalu på den dumme alve-svensken!  :(

Dette irriterer meg faktisk...

Makan til tuslete takling av problemet, gutt! Sitte og være sjalu på en liten duste-alve-gutt? Nei, her må du komme deg av ræva di og gå offensivt til verks! Puss rustningen, sal opp hesten og ri til Alveland, hvor du beinhardt går forførisk til verks med å gjenta oppmerksomheten hennes! "I've heard tales of your beauty, Milady..." etc etc :D

Spøk til side, og rent bortsett fra at du kanskje ikke har mount, mange jenter (sikkert også gutter) blir gjerne litt ekstra "koz" på nett; anonymitet osv vettu. Slutt å gruble så fælt! Og for g.. skyld, ikke installer keylogger og spioner på henne! :roll:

Endret av thomanil
Skrevet
Trodde dette var et gamer forum jeg, og ikke en kjærlighets spalte :p

Moroa med online rollespill er jo det sosiale. Både IRL og i spill. :)

Anyway, fint dere fikk snakket litt om problemet.

Likte foresten ideen om å flørte med henne i spillet. Kanskje du får henne med på litt hanky panky IRL også, etter litt iherdig jobbing i spillet. :)

Kirikiri

Skrevet

Likte foresten ideen om å flørte med henne i spillet. Kanskje du får henne med på litt hanky panky IRL også, etter litt iherdig jobbing i spillet. :)

Hvor tror du jeg tok forslaget fra, løse lufta? *dukker og løper*

Gjest member-60584
Skrevet
Det som er viktigst for meg er at hun ikke er høyere lvl enn meg :p

V

*ler meg ihjel* åh fyyyy prøver du å drepe meg eller? :p

Skrevet

Egentlig så var det jo det hemmelighetsholderiet hennes og fnisingen som gjorde utslaget...

Fikk jo ikke se hva de skrev eller noe... :dontgetit:

Men så det i går. Hun skrev meldinger som "can you help me with new armr? Pls....? " og så fikk hun ny armor av han... :roll:

Tror vi skal komme oss igjennom denne "vanskelige" delen i forholdet! :p

Skrevet

godt å høre..flørting er kult det. Enten så lenge dama aldri får vite noe. Eller som meg og dama gjorde når vi var litt yngre....hun satt å flørtet med menn på nettet mens jeg satt bak og så på! Men da så jeg alt hun skrev liksom...og hva dem skrev

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...