Gå til innhold

Blir sjalu på dama i spillet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå den siste tiden har både jeg og damen blitt bra hekte på WoW, og vi sitter begge nede hos meg og spiller på hver sin PC.

Hun er alv og jeg er Human så vi begynte jo på helt forskjellige steder.

Tingen er den at hun har groupet med en svensk fyr som er alv, og de driver og chatter unødvendig mye, og slenger hverandre kyss og slikt hele tiden, og av og til sitter de bare ett sted og chatter, da sitter hun og fniser hele tiden og smiler lurt. Og jeg får ikke se hva de snakker om... :no:

Det værste av alt er det at jeg blir faktisk sjalu på den dumme alve-svensken! :(

Dette irriterer meg faktisk...

Er det jeg som blir litt for lett sjalu?

Eller er det andre her som har hatt lignende opplevelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reiste opp i "alveland" i går kveld!

Håper han er der når jeg kommer innpå i kveld så skal jeg trampe på han!

Stygge svensken!! :mad:

Skrevet

ubehagelig kan jeg tenke meg. Men er hun litt sånn flørtete av seg ellers og? En ting er å flørte litt uskyldig når du ikke vet om det..en annen ting er å flørte mens du er klar over at noe foregår..det er rett og slett usmakelig...dump henne!

Skrevet

hehe, utrolig bra. bare en liten ting, det er lov å fantasere litt. hva med å se etter en menneskedame du kan hooke opp med (i spillet altså, ikke på byn)? nå må du ikke ødelegge for alvedamen din:) ikke vis interesse, det er det beste.

Skrevet

Om du foretrekker den litt mer blodige framgangsmåten kan du alltids lage en liten avtale med et par tjue, tretti orker og troll. Du blir med ham til barrens for en hyggelig liten jakttur, mens de venter i bakhold. Bruk unnskyldning "tissepause" og så sender du ham i forveien for å sjekke forholdene (forholdene er 20/30 sinter orker)

Skrevet

Hehe, hadde du vært like sjalu dersom Alvesvensken viste seg å være en utrolig stygg svensk sosialklient på 180 kg uten sosial intelligens?

Og i tillegg bare spiser svenske kjottbollar og drikker Tre kronars øl. Skal vedde på at han ikke vasker hendene etter at han har vært på toalettet engang. :thumbup:

På den annen side kan han være en høy, blond, veltrent fyr med strøken bil, båt, hus og en megakjapp data... :tease:

Skrevet
ubehagelig kan jeg tenke meg. Men er hun litt sånn flørtete av seg ellers og? En ting er å flørte litt uskyldig når du ikke vet om det..en annen ting er å flørte mens du er klar over at noe foregår..det er rett og slett usmakelig...dump henne!

Hun er vel litt sånn flørtete av seg...

Kan ikke dumpe henne heller på grunn av noe sånt da...

Er jo glad i damen! :love:

Men er litt irriterende å se på! :(

Akkurat nå både elsker og hater jeg det spillet.... :love::mad:

Skrevet
Om du foretrekker den litt mer blodige framgangsmåten kan du alltids lage en liten avtale med et par tjue, tretti orker og troll. Du blir med ham til barrens for en hyggelig liten jakttur, mens de venter i bakhold. Bruk unnskyldning "tissepause" og så sender du ham i forveien for å sjekke forholdene (forholdene er 20/30 sinter orker)

:!: HAHAHAAHA!!!! :!:

MÅ prøves!!!!!!! :D "tissepause".... :p

Skrevet
hva med å se etter en menneskedame du kan hooke opp med (i spillet altså, ikke på byn)?

Hva med å hooke opp med en menneskedame på byen å sette dere i et hjørne og viske og tiske, mens dama di snakker med alvesvnesken i WOW.

Dersom ikke det hjelper gå mer drastisk til verk :dribble::dribble::dribble:

Skrevet

Selvsagt kan en bli sjalu på sånt. Er jo som om hu hadde vært på irc eller lignende og flørtet. En ting er for kødd med flere personer av og til. En annen er det når hun snakker med samme personen over lengre tid. Hadde nok blitt sjalu selv, men hadde nok tatt det opp med henne. Kommunikasjon!! ;)

Hvis ikke kan du jo alltids gjøre som et par av forslagene ovenfor....eller "ødelegge" PCen og nyte noen dager alene sammen med henne....gjerne på soverommet ;) Hvakan vel svensken stille opp imot det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...