NdreS Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Jeg har hatt dette spillet en god stund, men jeg har ikke spillt det. Jeg klarer ikke å forstå hvordan jeg skal bli god i det. Her en dag tok jeg opp cden for å sjekke om jeg hadde blitt noe bedre etter et år uten å ha spillt det. Jeg fant ut at jeg ikke klarte å vinne mot dataen på easy. Så.. Hva må jeg gjøre for å bli litt bedre?
Stian89 Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 ehh.... Er vel ikke noe annet å gjøre en å spille. Foresten et litt dumt spm. No offence, bare min subjektive mening. Fasit på det finnes nok ikke nei..
Rampage Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Bare for å få sagt det, computeren er sjuk, så ikke bli redd av det, bare prøv flere ganger til du finner en taktikk som funker.. -Prøv å rush tidlig -bygg deg inn med godt forsvar prøv forskjellige måter osv. (mine enkle tips, er ikke direkte world class i wc3 jeg heller )
Frohman Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Tre ord: Øvelse gjør mester! Tren med orc (kanskje det beste laget) på en enkel bane som borderlands eller adrenaline! Tre murene som dekker basen din ungår rushing! Enten må du hogge ned eller skyte ned trærne med katapult. Hvis du skal angripe med orc bør du ha: Hero: Far seer. GU: Grunt, Troll Headhunter, Tauren, 1 Kodobeast, et par fult oppgraderte Shamaner. AU: Wyvern. Siege Equipment: Catapult. Human: Hero: Paladin GU: Knight, Rifleman, Footman, et par fult oppgraderte prester AU: Gryphon Rider Siege Equipment: Mortar team, Siege Tank Orker ikke å skrive mer! I'll be back!!!
Snorre Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Altså, det kan være ganske vanskelig å bli god i WC3. Spesielt hvis du planlegger å spille ladder som er meget utfordrende. Jeg har følgende tips: Spill sammen med en datastyrt spiller mot en annen easy datastyrt spiller. Da bør du vinne. Velg deg en favoritt rase. Hvis du spiller mye md en rase finner du ut svakheter og styrker. Hva som tar hva i de andre rasene osv. Finn replays på nettet fra gode folk. kan være lurt å kikke litt på taktikker. Lærer mye ut av det. Velg deg en taktikk som passer din spillestil, men vær alltid forberedt på rushing. Mer kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med. Lykke til.
Luchy Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 (endret) liker Humans og night elfs. Humans: Hero: mountain king ha et godt defence være rask å få heroen opp i level. bygg en stor hær. Disse 3 måtene er det jeg bruker for å knuse vennene mine. PS: jeg knuser dem Night elfs: Hero: Demon Hunter Whisp som samler inn gull og ve, er veldig raske å samle inn. Night elfs kan vel ha et lite forsprang fordi de får in resurser fort. Endret 2. mars 2005 av K9
Bone Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Finn replays på nettet fra gode folk. kan være lurt å kikke litt på taktikker. Lærer mye ut av det. Jeg er ikke så spesielt flink i WarCraft III, heller.. Men, da jeg også en gang "vurderte å bli bedre", så var dette tipset jeg fikk mest av. Så, kikk litt på nettet etter replay's og se på hva dem gjør. Går utifra at det mest kritiske skjer kanskje i starten, men som sagt, jeg har ikke så super-duper peil.. Men, det sier jo seg selv også, det skader jo ikke å spille en del også; Tre ord: Øvelse gjør mester!
JO1 Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 for det første tap mot easy computer :!: for å bli bedre prac mye 1vs1 mot venner å spill ladder på b.net .... skaff deg god micro har veldig mye å si
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 (endret) Ja, øvelse er veldig viktig, men du bør kanskje spesiallisere deg, i allefall no til å begynne med, bli god i ein rae du liker godt. Les på forum: Norsk Warcraft side Last ned replays: warcraftiii.net www.wcreplays.com/ Prøv ut nye strategier heile tida, og varier spellet ditt, lær deg det som counter noe, og det som eier noe... Endret 2. mars 2005 av dedLy_sCoRpIoN
Fat_ASS Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Vel det aller første er vel å runde spillet i SP modus først sånn at du kan bli kjent med de forskjellige rasene??? Så er det bare å spille over nett med den rasen du liker best å synes du takler best! når du har spilt en del over nett så ser du hvordan de andre bygger opp basen sin å hvilke units de bruker osv! Ta etter de andre i begynnelsen å så etterhvert kan du finjustere taktikken slik det passer deg best! vis du spiller 2vs2 over nett så kan du jo se hvordan kompanjongen din spiller å ta noen tips fra han...
Skateee Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Spill spill og spill! Bare å prøve seg frem og se på replays
Ṱormod Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Spill mye og lær deg hotkeys slik at du bygger fort. Det kan også være et gode å samle ressurser fra flere områder samtidig og bygge flere militærbyggninger av samme slag slik at du kan bygge en stor hær på kort tid.
<Iversen> Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Velg deg en rase, se replays og lær deg noen enkle builds, lær deg hotkeys og tren micro. sogamed.com har alltid nyeste pro-replays.
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Velg deg en rase, se replays og lær deg noen enkle builds, lær deg hotkeys og tren micro. sogamed.com har alltid nyeste pro-replays. Om du ikkje kan hotkeys så er du ganske ute å kjører: Enkle human hotkeys B + A = Bygg altar B + F = bygg farm B + B = Bygg barrack Disse MÅ du ha inne, ellers er du virkelig ille ute i eit singlegame...
T.L Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) Om du ikkje kan hotkeys så er du ganske ute å kjører:Enkle human hotkeys B + A = Bygg altar B + F = bygg farm B + B = Bygg barrack Disse MÅ du ha inne, ellers er du virkelig ille ute i eit singlegame... Vil ikke akkurat si det... du mister kanskje 5 sekunder eller noe i begynnelsen på det? Ikke noen katastrofe. Uansett, nå vet jeg ikke hva du kan og ikke, men det helt elementære er å numerere styrkene dine, hvis du har valgt en gruppe enheter, trykk ctrl+1, (eller 2,3 osv) hvis nå nå trykker 1 så vil du med en gang styre den gruppen du valgte. Dette gjør at du mye raskere kan flytte units rundt, og også inn og ut av kamp. Lønner seg å ha melee på 1, ranged på 2, og casters på 3. Jeg har det i hvertfall sånn, men er vel forskjellig hva folk liker. Videre burde du lære deg litt micro, prøv å flytt skadede enheter ut av kamp, og fokuser forskjellige units mot det de gjør mest skade mot. Du burde også prøve å drepe fiendens helt så fort som mulig hvis det lar seg gjøre. Klarer du dette bra. så vinner du nesten uansett. Så burde du også lære deg hvilke units som countrer hva. Se oversikt over hva slags skade som er god mot divers typer armor Link Melee har stort sett heavy armor, ranged har vanligvis medium, og air har vanligvis light eller unarmoured. Fortified er det nesten bare bygninger og siege engines som har. Ha dette i bakhodet og lær deg hva slags skade som er bra mot de forskjellige armortypene Noen her nevner også at du må lære deg hot keys for å bygge units, drit i det i begynnelsen, det kommer uansett etterhvert. Lær deg heller hotkeys til heltenes magier, det er MYE viktigere. Sånn at du raskt f.eks kan kaste en thunder bolt og omringe en fiendtlig helt. Endret 4. mars 2005 av T.L
Lycantrophe Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 En anna effektiv, men ekstremt fin taktikk er Unded... Start med DreadLord, og lær sleep først. så annahver vampiric aura og sleep, ta inferno når du kan det. huske å creepe, da får du fine items og god xp. armien er god hvis du researcher fullt på tingene til Gargoyles og Necromancer. sett raise på autocast så du får STORE mengder. drit i de andre spellsa, du trenger manaen til raising og de er ikke effektive nok, ganske enkelt. som second hero er det litt lurt med Death Knight, siden han kan heale og har aura. sacrificing av skeletons er effektivt også. gargoyles trenger ikke mye food, er raske og billige å produsere og utrolig effektive i STORE masser. mot så å si det meste. en gang herpet jeg 2 Night Elf armies, og 1 base med denna strategien, problemet var at bare DreadLorden overlevde hæren. så produserte han en ny. tok den med DreadLorden i lvl 7 basen hans også. (ikke for å skryte, men for å vise at teknikken er effektiv) Må også innrømme at jeg liker DemonHunter utrolig godt.... genial hero, bare lvle annenhver immolation og evasion, så går resten av seg selv
T.L Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) Må også innrømme at jeg liker DemonHunter utrolig godt.... genial hero, bare lvle annenhver immolation og evasion, så går resten av seg selv Man velger jo definitivt mana burn fremfor evasion da! Evasion er egentlig ganske ubrukelig, mana burn er utrolig kjekt. Edit: skrivefeil Endret 4. mars 2005 av T.L
CurSe Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) Er langt ifra den beste, men har vunnet en del games med denne UD taktikken: +2 acolyte graveyard crypt ziggurat Altar of darkness +Ghoul +Fiend Ziggurat +lag en hero(jeg foretrekker Death knight) + 3 Fiends til(da har du totalt 4) Halls of the dead 2 ziggurat +ny hero når halls of the dead er ferdig(vanligvis Lich...) Temple of damned Så spyr du bare ut fiend og necro Er kanskje ikke den mest avansert taktikken, men den funker spør du meg... Edit: Er det Frozen Throne eller Reign Of Chaos det er snakk om? Min er til reign of Chaos Endret 4. mars 2005 av CurSe
NdreS Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Er det Frozen Throne eller Reign Of Chaos det er snakk om? Min er til reign of Chaos whistle.gif Frozen Throne det gjelder..
Fat_ASS Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 hmm...orket aldrig å kjøpe frozen throne! er det noe bra?? mye nytt i forhold til hovedspillet??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå