Gå til innhold

Endelig over 3GHz med min AMD64 3200+!


Anbefalte innlegg

Det tok litt tid, men etter mye om og men ble vi enige ;) 3020,1MHz :)

 

8Ej11765.jpg

 

Specs i profil. Lukter jeg forum-rekort med en 3200+? Den er selvfølgelig ikke stabil i stort annet enn IE og enkle programmer, men det holder for meg :) Kan boote helt opp til 3050MHz men da fryser den seg i Windows etter kort tid...

 

edit: med ny "host" er bildet på plass igjen :)

Endret av ADT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, 50% OC er ikke dårlig nei! Kjipern du ikke får kjørt noe SuperPi eller noe da, hadde gjettet på godt under 30 sek der.

 

Hva slags kjøling kjører du?

 

Min 3200+ Winchester har samme stepping som din, og jeg har fått den opp i 2,6GHz. Men hos meg er det nok en heller OC-svak Shuttle SN95G5 som stopper meg. Og Kingston HyperX LL vil ikke så høyt opp heller...

 

Hva kjører du minne på?

Lenke til kommentar
Hva slags kjøling kjører du?

Jeg bruker et selvmekket sett, altså kjøpt i deler, CPU-blokken er en "Swiftech MCW6000-64" (tror den heter noe sånt) sammen med en blokk på skjermkortet, og en 240mm radiator.

Hva kjører du minne på?

Med FSB på 302 ble jeg nødt til å sette RAM'en til 5/6 altså kun 252 (504) MHz :( men med timings på 2-3-3-5 ble det jo ikke så galt ;)

Endret av ADT
Lenke til kommentar
Kanskje teit spørsmål men jeg tar sjansen :p  Hvilket prog. bruker du på bildet ADT??

Heisann, på ingen måte et dumt spørsmål :) Bruker et lite program som heter CPU-Z, kan lastes ned HER. Programmet viser masse informasjon om om CPU og minne :)

Endret av ADT
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Ser du snakker om nytt kabinett, og to radiatorer, har det blitt noe av enda?

Nei, dessverre. Jeg klarte å ødelegge den ene radiatoren, så jeg venter på at den skal bli reparert. Det nye kabinettet er jo fint og flott det, mye plass :) Gleder meg bare til jeg får brukt begge radiatorene :)

Ser opp til deg... :blush:

Koselig det :)

Endret av ADT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...