Zic0 Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jeg har alltid i mitt liv spilt med right hand i cs, helt til pcen sluttet å virke. Da innstalerte jeg cs og begynte å spille. Dessverre fikk jeg 10-20 fps på den midlertidige maksinen min, så jeg byttet om til software video i video konfigurasjonen som resulterte til at jeg måtte bruke left hand fast. Jeg skal på LAN snart (min første) og lurer på om hva jeg skal velge Left hand eller right hand? Har dere noen forslag?
A.J Green Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Får du den nye til å funke til da? isåfall kan du jo spille med lefthand og bli vant til det til lanet er over.. Du blir fort vant til lefthand...
Zic0 Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 Jeg får tilbake pcen min inntil lanet kommer og det er det som er problemet. Dillemeaet står i at jeg enten kan begynne å øve med left hand eller vente til jeg får tilbake pcen og bruke right hand. Er left hand no bedre enn right hand eller no?
Rofle01 Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Tror ikke noe er bedre en det andre men!!! smak og behag. bruk det du syntes er best!!!
A.J Green Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jeg synes personlig aimen blir litt bedre jeg.. Merkelig følelse
A.J Green Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Lefthand ser jo faktisk litt pro ut. Beviser iallefall at du vet sånn halvveis hvordan console funger...
DuML3 Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 (endret) cl_righthand 1 / 0 | 1 for righthand og 0 for left Jeg selv liker left best! Jeg trur alle cpl spiller lefthand btw Endret 1. mars 2005 av DuML3
Juleniss1 Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 CS-delen når nye høyder Hvorfor spør du oss om dette? Det er da bare å prøve å se hva du liker best
Der Kommissar Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Det er da intet annen forskjell en det at man somoftest blir ukonsentrert om det er på feil side... Eneste synbare forskjellen er at armen og våpnet er på motsatt side
Complexity Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 man trenger ikke gå i console for å få left hand.. det ligger på setup (på 1.6 iallefall)
Knofle Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 det er litt rart det der... når jeg har lefthand virker det psykologisk sånn at jeg har lettere for å gå rundt hjørner mot høyre, og motsatt.... kanskje det har med at jeg ser bedre liker å gå rundt hjørner mot høyre
Windoge Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 :!: Slike innlegg kan samtlige spare seg for. Unødvendig spam som vil resultere i advarsel neste gang.
Mats1988 Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 HAr prøvd begge nå, jeg tenker faktisk ikke over det, synes ikke det er noe forskjell. Som noen nevnte i post over, smak og behag.
Winydancer Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Smak og behag som folk sier Selv bruker jeg righthand med kan like godt bruke lefthand...
Ksungam Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 syns det blir rart å bruke left hand jeg, blir liksom helt feil..
Solid Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 :!: Slike innlegg kan samtlige spare seg for. Unødvendig spam som vil resultere i advarsel neste gang. Og jeg startet det. YES
.tomf Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jeg bruker lefthand fordi det er tøft! Neida, jeg bruker lefthand fordi jeg syns det ser tøffere ut, og får bedre aim med det (merkelig det der).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå