Gå til innhold

hl3/ expasion, navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

noen her som tørr tippe hva hl2/ expasion pack vil hete visst den har en undertittel?

jeg tipper bare villt: Fusion

kom med det dere mener/tror! :yes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er relativt spillbar.

Dåg ser man utenfor grafikken, forde man kommer så mye høyere opp en normalt.

Man kan faktisk gå utenfor brettet.

Gameplayet i spillet er noe buggete men da saver man og laster opp HL2 originalen og spiller seg forbi det stedet på standar, saver og laster opp stridermoden.

Skrevet
Den er relativt spillbar.

Dåg ser man utenfor grafikken, forde man kommer så mye høyere opp en normalt.

Man kan faktisk gå utenfor brettet.

Gameplayet i spillet er noe buggete men da saver man og laster opp HL2 originalen og spiller seg forbi det stedet på standar, saver og laster opp stridermoden.

hvor finner man den modden??? kan du gi meg en link??

ossen våpen har man med strideren... :!:

• 3 uker senere...
Skrevet

HL 3 har faktisk vært utvikla siden i fjor og exp. packen skal mest sannsynlig ha Alyx som spillbar karakter. Hadde vært veldig artig å vært en combine soldat i en annen exp.l pack ja. tror faktisk det blir noe av :dribble:

• 2 uker senere...
Skrevet

Blir å komme en expansoin pack til sommeren. Half Life Aftermath er det foreløbige navnet, kommer sikker til å endre seg.

Er uvisst om det skal komme bare på steam, eller i butikken osv..

Lurer selv på om det blir gratis til alle som har HL2 key.. vet aldri. Det er jo en mulighet hvis det bare kommer via steam.

Skrevet

Hmm, jeg mener da veldig tydlig at jeg leste i Steam news her forleden:

And next month we will ha a sneakpeak for the upcoming HL2 expansion pack, "Aftermath"

Så, jeg tipper/vet Aftermath.

Skrevet
Hmm, jeg mener da veldig tydlig at jeg leste i Steam news her forleden:

And next month we will ha a sneakpeak for the upcoming HL2 expansion pack, "Aftermath"

Så, jeg tipper/vet Aftermath.

det står :

Friday, April 15 2005

We hope everyone is enjoying the Half-Life 2: Deathmatch contest winning maps that were released earlier this week.

The next big Counter-Strike release is set to include two maps. The first map will be de_port, previously mentioned here. This map is set in a resupply port for outgoing ships. The gameplay is designed for a balanced layout employing a mix of long sightlines with cover and close quarters fighting environments. The second map will be a completely redone de_inferno, a historical favorite at CS tournaments and competions. We'll be releasing some screenshots or other media from both of these maps in the next week or two.

--------------------------------------------------------------------------------

We also promised a sneak peek into work on Half-Life 2: Aftermath. Here is a shot from that, the continuation of Gordon Freeman’s adventures that we'll be releasing as an episode later this summer.

© Valve Corporation. All rights reserved. Valve, Half-Life, and Counter-Strike are trademarks

and/or registered trademarks of Valve Corporation.

*GLEDESEG*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...