Gå til innhold

Strategi spill ala Red Alert 2

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er nok ingen spill som ligner Red Alert 2 som kan nå opp til RA2's standard (andre enn RA1 da). Generals var elendig (min mening). Men ettersom jeg hører jobbes det nå med et Red Alert 3 (løse rykter). Får håpe det er sant og i ekte command and conquer stil.

Endret av Bear^
Skrevet (endret)
Noen som vet om det er noen spill ala Red Alert 2 på gang..

Likte ikke helt Generals, men er veldig sugen på RA2, vil gjerne at noen skal komme med et lignende spill!!

Red Alert 3 er jo på gang da. Act of war er jo i butikken også

Endret av detvarvondtdet
Skrevet

Likte ikke helt Generals, men er veldig sugen på RA2, vil gjerne at noen skal komme med et lignende spill!!

Red Alert 3 er jo på gang da

:dribble:

JEG DØR!!!

Elsket Yuri i den tid og hvis de klarer å ta vare på sjarmen i en eventuelt treer så kommer dataforbruket mitt til å stige betreklig :love:

Skrevet

Red Alert 3 er jo på gang da

:dribble:

JEG DØR!!!

Elsket Yuri i den tid og hvis de klarer å ta vare på sjarmen i en eventuelt treer så kommer dataforbruket mitt til å stige betreklig :love:

RA3 kommer til å bli elendig... det er EA som lager det, ikke Westwood.

Skrevet
RA3 kommer til å bli elendig... det er EA som lager det, ikke Westwood.

men Westwood var da under EA da RA 2 ble laget også... men er på mange måter enig.. skal mye til for å overgå RA 1 og RA 2.

• 4 uker senere...
Skrevet

Var generelt veldig i mot generals i starten jeg og men etter å ha spilt det og tilleggspakken en del syntes jeg det bare blir bedre og bedre!! (Det hjalp selvfølgelig med ny LCD skjerm og 6800GT kort). Spiller det stadig online nå. Det jeg lurer på hva som er det neste, men det er kanskje RA3 som dere sier?? Noen som har link til en offisiell side til dette spillet f. eks?? Er sugen på noe nytt innen strategi sjangeren i RA2 og Generals stil!!

Skrevet

RA1 er jo legendarisk, RA2 ble bra det og, men ikke like bra som enern i forhold til tiden vil jeg mene. Det som plagde meg mest med RA2 var vel egentlig det at de skulle ha med så mange urealistiske units. Jeg stiller ikke store krav til realisme vanligvis, men delfinene og yuri ble litt drøy kost mener jeg.

Skrevet (endret)

Jeg koste meg både med RA og RA II i mange timer. For meg gjorde det ikke noe at RA II var mer urealistisk enn forgjengeren.

Endret av Grundig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...