genser Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 (endret) Du bruker K750 idag mener du?Jeg ler av deg... Du kan jo fortelle hva slags versjon den går på nå da? Du er bare latterlig! Kjære bmwm3. Før du begynner med dine poster som har personangrep og smiley-overflod, så vennligst søk litt her på forumet. Det at du er relativt ny på forumet er ingen grunn til at Molna, eller hvemsomhelst andre, skal finne seg i slik hets fra deg. Da Molna har vært her i flere år, har en "historie" på forumet hvor han har pleid å ha de fleste mobiler i jobbsammenheng, pluss mer, er det ingen grunn til å tvile på at han har denne mobilen. Om du ikke tror på han er det helt greit, men det er likevel ingen unnskyldning til personhets. Gjenta det, og du må nok få en warn. PS: QUOTE-funksjonen i forumet er vel ikke for vanskelig å lære seg ordentlig.. Endret 24. mars 2005 av arehei
voluz Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Du bruker K750 idag mener du?Jeg ler av deg... Er nok fakta at Molna har denne telefonen. Han jobber visst som program- og/eller spillutvikler til mobiltelefoner (eller noe), så får visst gjennom jobben tilgang til mobiler mange måneder før oss dødelige. Har hatt mine heftige diskusjoner med Molna jeg også, men han har da bra peil - noe som kan gjøre at han virker litt "jeg ser ned på deg" av og til, hehe.
Mr team Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Are-hei, beklager, men klarer ikke å ta deg alvorlig! Hvis det er så at han har denne mobilen, får han bevise det-er så mange patetiske folk som slenger ut det ene og andre-puktum finale!!! Ble ikke imponert over kunnskapsnivået hans på noen måte!
genser Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Skrevet 24. mars 2005 Kjære B-m-w-m-3 (ja, navnet er arehei, ikke noe bindestrek der). Nei, han trenger ikke bevise en dritt. Folk kan velge å tro på han eller ikke. Som sagt, det at du har vært her på forumet i en kort tid skal ikke være et minus for han, eller hans troverdighet. Case closed, har du spørsmål eller innvendinger send det på PM. Fra nå av holder vi oss til mobilene det er snakk om. Poster om brukere, deres troverdighet e.l. godtas ikke.
molna Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 noe som kan gjøre at han virker litt "jeg ser ned på deg" av og til, hehe. Er ikke med vilje det i allefall. Skriver her kun når jeg er på jobb (ja, her iEngland er det normal arbeidsdag idag..) og har det som oftest travelt, så av og til blir innleggene litt kjappere og virker kanskje litt kvasse på noen. Men, nå synes jeg dere kan diskutere topic igjen
Tjohei Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 (endret) molna: Husk at det er enda en stund igjen til K750 skal slippes og at SE vil ha muligheten til å endre på endel ting fram til telefonen slippes. Det er tross alt en prototyp du sitter med. SE er ikke ferdig med utviklingen, ellers hadde vi sittet med den også... Hva vi ser i den? Tja, knall kamera, mp3-spiller og minnekort, god skjerm, RDS-radio... Jeg kan holde det gående. Mulig endel av oss hadde mista litt lysta på den hvis vi hadde følt at den er plastikkaktig, men det er tross alt veldig få av oss som har hatt den i handa. Derfor er det litt teit å starte innlegget ditt med: Forstår ikke hva dere ser i K750. Den oser jo av billig plastikk og tastene er skikkelig ekle Vi kan bare vurdere telefonen ut ifra det vi leser om den. Da ser vi faktisk ganske mye i den. Edit av Are: Fjernet deler av innlegget da du tydeligvis _ikke_ har lest hva jeg skrev i forige post. Endret 24. mars 2005 av arehei
Broseen Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 (endret) Vil jeg kunne bruke vanlig headset med 3,5 mm plugg på disse to telefonene (k750i og W800i) når jeg hører på musikk? Endret 25. mars 2005 av Broseen
genser Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Vil jeg kunne bruke vanlig headset med 3,5 mm plugg på disse to telefonene (k750i og W800i) når jeg hører på musikk? Bare ved bruk av en adapter. Denne adapteren er offisiell og følger kanskje med i pakken.
Stringer Bell Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 (endret) Mobile-review har lagt ut en laaang test av telefonen. Meget bra bilder fra kameraet m[ jeg si -Test Man finner kamerabildene p[ den russiske testen av K750 Endret 25. mars 2005 av siggetheman
Torrevieja Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Mobile-review har lagt ut en laaang test av telefonen. Meget bra bilder fra kameraet m[ jeg si -Test Man finner kamerabildene p[ den russiske testen av K750 Ok, hvor er den rusisske testen ?
genser Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-k750.shtml
thomassit0 Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 bildene var ganske imponerende.. ikke verst for en mobil men ikke bra nok hvis man skal ta seriøse bilder spør du meg.. de er fremdeles for kornete og uklare, men milevis foran K700 :D
Mr team Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 De testen sa noe om var hva slags nivå det var på K750... og ved siden av kanskje D600, så er dette mobilene det dreier seg om iår (for meg som ikke bruker smart mobiler eller symbian) Jeg ble meget imponert over kvaliteten til bildene, spesielt macro og i litt mørk omgivelser! Beste kamera mobilen iår også... dette er en killer! Og setter en ny standard virker det som, kult!
Crazysteps Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 K300i har dukket opp i bestillingslistene til leverandørene nå og prisen ser ut til å falle på K500i-pris, så vet dere det.
Mr team Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Men crazy... hva med K750, det sies slutten av Mai, kan du bekrefte/avkrefte det? Du må gjerne si den kommer tidligre... Har du noen ideer ang det?
Jørnan Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Om han/hun mener å ha K750i så kan det stemme. Jeg så en Nokia 3230 som ble solgt på finn.no i går. Så vidt jeg vet finnes ikke denne heller i butikkene enda. Så hvorfor kan ikke noen ha en K750i også?
SumSar Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Jeg så en Nokia 3230 som ble solgt på finn.no i går. De har i allefall 3230 inne på telehuset i bodø.
voluz Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Nokia 3230 er til salgs i alle større nettbutikker, og alle har den også på lager. Så den er fullt til salgs. Har sett et par stk. på "gata" i Trondheim allerede.
genser Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Skrevet 29. mars 2005 Denne tråden handler ikke om 3230. Denne tråden handler ikke om man tror på at en person har K750i. Hold dere til temaet.
Mr team Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Bra arehei! Tror jeg kalte deg ved riktig nick også nå, ikke verst-hehe! her er noen bilder tatt med K750, ser utrolig bra ut til å være en mobil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå