Petrvs Romanvs Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 (endret) De siste albumene fra disse kanadiske banda: Martyr og Quo Vadis (obs! tech-death). Endret 1. mars 2005 av Nisje Olm
Endre Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Tja... Goretorture er ganske brutalt. Krisiun er bra, men de har du sikkert hørt.
Supernaut_ Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 De siste albumene fra disse kanadiske banda: Martyr og Quo Vadis (obs! tech-death). Har ikke fått hørt Quo Vadis, men Martyr er skamfett.
hylo Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 De siste albumene fra disse kanadiske banda: Martyr og Quo Vadis (obs! tech-death). Har ikke fått hørt Quo Vadis, men Martyr er skamfett. Quo Vadis er fettefett!
Erlendz Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Bloodbath som sagt tidligere! Folk fra katatonia, Dan swano, Åkerfeldt (opeth) som vokalist på ei av skivene, og Tagtgren (eller hva han nå heter med vokal på den andre.) Diabolical Masquerade Gloria Morti - Lifestream Corrosion. De har seriøst den villeste vokalisten jeg har vært borti Heaven Shall Burn. Kanskje ikke nokk brutalt for deg, men syns det er genialt. Anbefales på det sterkeste. Vokalisten høres ut han som sang på At The Gates. Genialt med andre ord
hylo Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Mø høres Hylo! Mø? Til topic; Deicide, Edge Of Sanity, Possessed og The Crown er også bra death metal.
Venerable Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Ganske tøff brutal japansk death metal gruppe. Vomit Remnants - Decomposed of Structure Vomit Remnants - Prodigy of Solitude
Acrid Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Skrevet 3. mars 2005 Håkkei! Imbalance likte jeg ikke helt...den hardcore-aktige vokalen ødela mye. Sleep Terror? Ganske fett, selv om det ikke akkurat var noe sånt jeg etterlyser her...har de gitt ut album? Ser helst at dere nevner bands som har gitt ut plate. Et halvkult demoband fra Nepal interesserer meg ikke så mye. Tror ikke det er noe og utsette på disse albumene her ? Crytopsy - None so live Pig Destroyer - Terrifyer Myrkskog - Death Machine Gorelord - Force fed on human flesh Blood red throne - Monument Of Death Har alle de albumene Affiliated With The Suffering knuser Monument Of Death btw Har et par tips til dere: Infernal Torment - Et helvetes tøft thrash/death band fra Danmark. Sjekk ut Birthrate Zero albumet! Nailed - Lovende death metal fra England. Nailed - Dark Spawn Gorgasm - God og brutal amerikansk death metal http://www.gorgasm.net
Midnight_walker Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 (endret) Anbefaler Mortification Anbefaler album: Scrolls of the megilloth: Post momentary affliction: Endret 3. mars 2005 av midnight_walker
KimNK Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 ...har de gitt ut album? New 4-song ep available now for only 6 bucks (covers postal/packaging fees) via mailorder. For mailing info contact [email protected] .
eirikhaf Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 (endret) sorry for at jeg prøver å være hyggelig dah...! Endret 3. mars 2005 av eirikhaf
Acrid Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Skrevet 3. mars 2005 (endret) Jeg skrev death metal gjorde jeg ikke? Kjapp og brutal death metal. Da nevner man f.eks ikke Susperia, Arch Enemy og Fear Factory Dessuten har jeg plater av alle bandene du nevner her... Endret 3. mars 2005 av Zyklon
Acrid Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Skrevet 3. mars 2005 ...har de gitt ut album? New 4-song ep available now for only 6 bucks (covers postal/packaging fees) via mailorder. For mailing info contact [email protected] . Dette fortjener plass i hylla mi ja
eirikhaf Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 (endret) jajajaja skal inrømme at jeg ikke er så inne i det der om hva som er death,black,osv.....hører på det jeg synes er bra jeg... Endret 3. mars 2005 av eirikhaf
Midnight_walker Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Liste: Mortification Ajattara Decapitated Children of bodom (ikke helt death, men noe)
TLZ Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) Children of bodom (ikke helt death, men noe) Jeg skrev death metal gjorde jeg ikke? Kjapp og brutal death metal. Da nevner man f.eks ikke Susperia, Arch Enemy og Fear Factory Endret 4. mars 2005 av TLZ
hylo Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Blood Red Throne - Altered Genesis, har en ting å si om den. Fytti helvetes satanistiske nesebor! Den er braaaaaaaaa.
Acrid Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Skrevet 5. mars 2005 Blood Red Throne - Altered Genesis, har en ting å si om den. Fytti helvetes satanistiske nesebor! Den er braaaaaaaaa. Jepp! Denne plata ligger høyt oppe på handlelista
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå