knutby Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Skal kjøpe ATI x800xl og et SLI HK. Dette vil fungere ikkesant? får såklart ikke brukt SLI men det gidder jeg heller ikke..
Goophy Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Det vil fungere med ett ATI-kort, men ikke to i SLI.
Betroz Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Hva skal du med ett SLI kort da? Kjøp deg heller ett nForce4 Ultra kort.
knutby Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Hva skal du med ett SLI kort da? Kjøp deg heller ett nForce4 Ultra kort. SLI HK=Hovedkort med SLI det er gigabyte nforce4 sli den til ca 1800,-
Stian216 Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 MPX.no reklamerer for en ferdigbygd maskin med NF4 SLI og ATI X600 med muligheter for oppgradering. det var riktignok en på forumet som mente det kunne bli ustabilt.
knutby Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 MPX.no reklamerer for en ferdigbygd maskin med NF4 SLI og ATI X600 med muligheter for oppgradering. det var riktignok en på forumet som mente det kunne bli ustabilt. Ustabilt? Noen flere? Hvis det bare er en så er det ikke så nøye.
Betroz Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 SLI HK=Hovedkort med SLI Nei kødder du! :!: Jeg vet da det da for f...
Betroz Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Anbefaler deg enten DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D eller MSI K8N NEO4 Platinum nforce4 Ultra.
Zimon Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Kjører ASUS A8N SLI Deluxe hovedkort med ASUS X800XT (ATI basert) kort, dette går dønn stabilt, Win Xp Pro har nå vært oppe i snart 21 dager uten reboot. Kjøpte ikke nVidia kort da grunnet det ikke var tilgjengelig i 6800gt+ serien, men X800XT gir nok ytelse per dags dato og seinere når det er på tide å oppgradere så blir det nok kanskje nVidia SLi oppsett. PS. den andre PCI-e slotten kan brukes til vanlig PCI-e x1 slot også.
knutby Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Anbefaler deg enten DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D eller MSI K8N NEO4 Platinum nforce4 Ultra. Ingen av de har jo Sata2 så det blir nok Gigabyte sitt https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=24316 ikke noe HK som har like mye snacks som dette
Simen1 Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Anbefaler deg enten DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D eller MSI K8N NEO4 Platinum nforce4 Ultra. Ingen av de har jo Sata2 Hva er det du sier? ALLE hovedkort med brikkesettet Nforce4 SLI eller Nforce4 Ultra har SATA2 siden det er innebygget i brikkesettet. Forøvrig så skal det gå helt fint å kjøre et ATI skjermkort på et hovedkort med Nvidia brikkesett. Hvis ikke det hadde gått stabilt og bra så ville ikke brikkesettet fått så mye bra kritikk som det har.
Betroz Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Her er en test av SLI kort : Anandtech. DFI og MSI kortet kom best ut, det Gigabyte kortet du valgte dårligst ut. Men kjøp hva du vil for meg
knutby Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 Hehe, ser jeg får igjen for og ikke være oppdatert på hk;) takker for svar. Kikker på Asus A8N SLI Deluxe nå..
CAT-scan Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 ASUS-kortet er da knall det. Kommer jo helt an på bruksområder. Ikke toppkortet når det gjelder overklokking.
Zimon Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 ASUS-kortet er da knall det. Kommer jo helt an på bruksområder. Ikke toppkortet når det gjelder overklokking. Til overklokking så tror jeg nok DFI kortet det beste valget, mens selv har jeg ASUS kortet og det er dønn stabilt, men overklokker nok ikke best nei. Jeg selv kommer ikke til å overklokke til det ekstreme heller, står som standard nå, men kommer nok til å klokke det opp litt etter hvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå