Gå til innhold

Ny front på raidmax kabinett || ble ikke noe av

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg driver nå å fikser på fronten av kabinettet mitt for å få det lit mer "anonymt" og trenger kanskje noen meninger. Jeg har Kappet til en aluplate som så er blitt lakkert i samme blanke sorte lakken som resten av kabinettet. Den skal lakkeres på ny siden det ikke ble så bra da jeg ikke brukte grunning først. Jeg må også plassere power led'en en plass. Vurderer å plassere den ganske langt oppe eller ganske langt nede på front plata, har ikke bestemt dette enda.

Har jo også 2 stk hdd led, men jeg tror ikke jeg vil ha de på fronten.

Utgangspunktet (Raidmax 868):

Marius_EV_Nyfront_gammelt_lite.jpg

For ikke så lenge siden:

Marius_EV_Nyfront_gammelt2.jpg

Nå:

Marius_EV_Nyfront_n%e5_lite.jpg

Nå med blits:

Marius_EV_Nyfront_n%e5blits_lite.jpg

Forslag?

Endret av Marius_EV
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der syns jeg ble skikkelig stilig jeg :thumbup:

Selv tror jeg det hadde blitt kult med hdd og power-led langt oppe til høyre på den platen, satt under hverandre

Skrevet (endret)

Å! Helt genialt bra gjort.. :thumbup: Så ikke mye tegn av "Scorpio" der nei.. :p

Så nesten litt ut som Chieftec Dragon.. :whistle:

Men skal du få ned kantene etter lynet som gikk over vinduet? Så litt.. Corny ut! :D

Endret av brainbug90
Skrevet

Av en eller annen grunn kommer det bare opp blanke steder istedenfor bildene hos meg, noen som vet hva som er galt? Vil gjerne se hordan det ser ut.

Skrevet (endret)

Marius må være den eneste som har fått et radimax kabinett til å se bra ut :)

De fleste forbinner dette med "ferdig moddet", og 70 prosent av de som har kabinettet er under 14 år. Det kanbinettet Marius har ligner mye mer på noe langt fra dette :)

Endret av Natrium
Skrevet

Thanks!

Jeg kjøpte jo dette kabinettet da ferdigmodda kabinetter akkurat hadde komt inn på markede for ca 1år siden nå. Men ble fort lei av ting og de tingene har blitt forandret på hele tiden.

Skrevet
Marius må være den eneste som har fått et radimax kabinett til å se bra ut :)

De fleste forbinner dette med "ferdig moddet", og 70 prosent av de som har kabinettet er under 14 år. Det kanbinettet Marius har ligner mye mer på noe langt fra dette :)

words :yes:

bra jobba med kabinettet Marius_EV :thumbup:

Skrevet

YEEE!!! Nå ser jeg bildene, NYDELIG arbeid! Hadde vert litt bedre utseende med å fjerne rillene, som illvit foreslo, litt mer komplett da. :thumbup:

Skrevet

Du kunne vel satt inn gitter/netting, sånn at du får lufte der, men det ser ut som om det er tett. Eller du kunne ha satt en vifte eller to i bunnen (husk støv-filter!) det ser jo ut som om kabinettet der høyt nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...