Gå til innhold

jeg klarte det umulige

Gjest Slettet+1242

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1242
Skrevet (endret)

I dag downet jeg noen addons, og skulle sjekke litt hvordan det så ut med bedre grafikk osv, siden jeg ikke haddde prøvd å justere på dette før.

Så jeg med min 21 tommers skjerm fyrte på max, uten å vite at dette var en slaks widescreen ting :blush:

Dermed ble jeg sittende igjenn med mindre enn halve skjermen, og jeg kan ikke se "accept" knappen i video settings, så det blir ikke noe lett å få skifte tilbake til standard.

Noen som kan hjelpe?

EDIT: jeg leiter etter en addon som gjør slik at jeg kan dra vinduet, men har ikke funnet noe enda

Endret av Slettet+1242
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242
Skrevet
cosmos kan etter hva jeg vet.

Kansje, men trur ikke den kan dra "Esc" vinduene :p

får ta å sjekke

Gjest Slettet+1242
Skrevet (endret)
Hvis du bare sletter WTF og WDB mappene, så vil alle instillingene du har gjort glemt.

TAKKER SÅ MEGET!

cosmos funket ikke. Fatter ikke hva alle syntes er så brilliant med cosmos..bare masse styr, spør du meg :thumbdown:

Endret av Slettet+1242
Skrevet
Hvis du bare sletter WTF og WDB mappene, så vil alle instillingene du har gjort glemt.

TAKKER SÅ MEGET!

cosmos funket ikke. Fatter ikke hva alle syntes er så brilliant med cosmos..bare masse styr, spør du meg :thumbdown:

Er litt uenig og litt enig med deg der, Cosmos er Addonen med flest muligheter etter min mening, men den har også mest problemer, men så lenge det gjøres riktig så funker altid perfekt, men må innrømme at jeg nå har halveis gått over til Gypsy har testa den en gang før men den forsvant fort ut igjen og det var tilbake til cosmos, men jeg har bestemt meg får å gi Gypsy en sjangse til, og forløpig er jeg fornøyd med Gypsy.

Skrevet

Jeg også er både enig og uenig... Cosmos legger inn altfor mye tull som du aldri har bruk for, men også noe småtteri som er kjempesnedig.

Men jeg har gått over til CT mod, og trives med det :)

Gjest Slettet+1242
Skrevet

Ja. Apollox sa ved det ganske bra. alt for mye unyttigt. jeg bruker nå gypsy's, men egentlig fordi det er flott ut. My man kan gjøre for å gjøre interfacen litt mer livlig, og ikke bare "vanlig og kjedelig".

De nyttige tingene cosmos har, skaffer jeg meg bare separat ;)

Her kan man finne masse nyttigt:

http://www.curse-gaming.com/mod.php

Skrevet

Har fulgt rådene som har blitt gitt her jeg også, og etter å ha brukt Cosmos siden starten av betaen, har jeg nå gått over til CT Mod. Det er uvant, og det mangler en del funksjoner. Det har imidlertid noen gode funksjoner også, og jeg har selv lagt til AllInOneInventory, LFG, MonkeyQuest og QuickLoot. CombatCaller får jeg ikke til å virke, så jeg lurte på om det var noen som visste hvilken kommando jeg skal skrive inn for å aktivere den.

Cosmos _ser_ forøvrig penere ut enn CT Mod, så vi får se om jeg klarer å venne meg til CT Mod etter overgangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...