Tulsa Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Leste her forleden en dag om noen som hadde problemer med brente dvd-plater. Problemet var omtrent midt i avspillingen (på stand alone dvd spillere) begynte det å hakke og viste store røde/grønne firkanter på tv-skjermen. Dette er plater som er brent med NEC 1300A. Jeg har det samme problemet og nå kan jeg dessverre ikke finne igjen disse trådene og hvilken løsningen som ble anbefalt å gjøre. Husker bare noen som nevnte å endre PIO mode.. PS:søkemotoren her på forumet fungerer ikke, hvorfor det mon tro? Er det noen her som kan hjelpe meg å finne igjen disse trådene? Tulsa
The Walking Dead Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 det kan være lavkvalitetsplater du bruker som blir dårlige litt uti plata. det er ikke så lett å finne tråder uten søkenmotor nei!
Tulsa Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Skrevet 27. februar 2005 DVD-R, General That's Write! Har også Verbatim DVD+R som jeg ikke har prøvd ut.. Tulsa
lavizh Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Er ikke That's Write generelt dårlige plater ?
Tvangen Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Har hatt samme problemet selv med de platene. Skiftet til Fortis plater og er kjempefornøyd. Har ikke sett igjen problemet etter dette
Tulsa Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Skrevet 27. februar 2005 Ok, da skal jeg prøve med andre plater og se om problemet forsvinner. Takk for hjelpen!
The Walking Dead Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 ja, thats write stinker skikkelig. dette er vel antagelig optodisc og de er skikkelig dårlige
Gerrard Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Er de kjøpt i 200 pakk til 395 kr på Komplett? Da er de isåfall falske Taiyo Yuden plater. Se litt på forumet her så ser du hva folk flest mener om de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå